וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקוחות סלקום סובלים מתקלת שיחות נרחבת

לקוחות חברת סלקום ברחבי הארץ מדווחים כי אינם מצליחים להוציא ולקבל שיחות טלפון מהבוקר. סלקום הודו כי ישנה תקלה באזור המרכז, והודיעו כי הם פועלים לתיקונה במהירות

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל)

לקוחות רבים של חברת סלקום ברחבי הארץ סובלים מהבוקר (רביעי) מתקלת תקשורת רחבה שמונעת מהם קבלת או הוצאת שיחות ממכשיר הטלפון הנייד שברשותם. הלקוחות מדווחים כי משעות הבוקר, למשך זה מספר שעות לא קיבלו שיחות למכשיריהם וברבים מהמקרים בעת ניסיון צלצול ללקוחות, מתקבל צלצול תפוס.

מברורים מול סלקום ולקוחות החברה עולה כי מדובר ככל הנראה בתקלה בליבת הרשת, כשאת עיקרה ניתן להרגיש באזור המרכז, אך שיבושים מורגשים בכל רחבי הארץ. נכון לשעה זו, ניתן להוציא ולקבל שיחות לסירוגין, כשחלקן עוברות וחלקן לא. כמו כן, אין תקלות בשליחת מסרונים, אך בשל העומס, ייתכן והודעות הטקסט לא יגיעו ליעדן.

שי, לקוח של סלקום מרמת השרון סיפר לוואלה! חדשות "תקלה זה דבר שקורה ולא צריך לעשות ביג דיל אם זה היה מסתדר תוך זמן קצר. אבל לי כבר שעתיים אין נייד ואת הלקוחות שלי לא מעניין באיזה רשת סלולרית אני. לי התקלה הזו כבר עלתה הרבה כסף"

עידן, לקוח נוסף מאזור המרכז סיפר כי בשעות הבוקר לא הצליח להוציא שיחות מהנייד. "יש לאבא שלי יום הולדת ורציתי להתקשר ולאחל לו מזל טוב, אך בלי הצלחה", אמר. נכון לשעה זו לא ניתן לקבל שיחות במרבית מכשירי הטלפון של החברה.

בחברת סלקום מודים בתקלה, ומודיעים כי "קיים קושי זמני בקבלה והוצאת שיחות אצל חלק מהלקוחות. אנו פועלים כעת להשבת השירות התקין בזמן הקצר ביותר". בסלקום הוסיפו כי אינם מכירים בבעיות שאינן באזור המרכז, אך הטענה נבדקת.

  • עוד באותו נושא:
  • סלקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully