וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר אורנה ברי מונתה לסגנית נשיא ב-EMC העולמית

TheMarker Online

1.12.2010 / 11:45

ברי, לשעבר, יו"ר איגוד קרנות ההון סיכון של ישראל, תשמש גם כמנהלת מרכז המצוינות של EMC בישראל



ד"ר אורנה ברי מונתה לסגנית נשיא ב-emc העולמית - כך הודיעה היום החברה. ברי תשמש גם כמנהלת מרכז המצוינות של החברה בישראל. מינויה של ברי נעשה על רקע החלטת החברה לאחד את פעילות rsa בישראל עם מרכזי המחקר ופיתוח של emc בישראל, במסגרת מרכז מצוינות אחד, שיפעל במבנה חדש בהרצליה.







מרכז המצוינות בישראל הנו חלק ממערך גלובלי של מרכזי מצוינות שהקימה emc ופועלים כיום בהודו, סין, מצרים, רוסיה ואירלנד. המרכזים מתמקדים בפתרונות emc בתחומי אבטחה, וירטואליזציה, ניהול מידע וניהול תכנים ארגוניים. עובדי מרכז המצוינות מעניקים שירותים חיוניים לחטיבות העסקיות ב emc, הכוללים מו"פ, הנדסה, שירות לקוחות ותמיכה טכנית.



ברי כיהנה כשותפה עצמאית בקרן ג'מיני החל משנת 2000. חברת אורנט טכנולוגיות נתונים, אשר ברי הייתה ממקימיה, היתה החברה השנייה בה השקיעה ג'מיני בתחילת דרכה ונחשבת לאקזיט המוצלח הראשון של הקרן. בין השנים 2007 ל-2009, כיהנה ברי כיו"ר איגוד קרנות ההון סיכון של ישראל. מסוף 1996 עד קיץ 2000 כיהנה ברי בתפקיד המדען הראשי ומנהלת מערך המו"פ התעשייתי של משרד התעשייה והמסחר. בנוסף, ברי היא יו"ר הוועד המנהל של המכללה האקדמית ת"א-יפו. לארנה ברי יש דוקטורט במדעי המחשב מאוניברסיטת דרום קליפורניה, ותואר ראשון ושני בסטטיסטיקה ומתמטיקה מהאוניברסיטאות חיפה ותל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully