וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפסד התפעולי של תפרון הצטמצם ב-67% ל-3 מיליון שקל כתוצאה מהתוכנית האסטרטגית

יעל פטר

1.12.2010 / 13:26

ההכנסות ירדו ב-14% ל-18 מיליון שקל כתוצאה מירידה במכירת ביגוד למותגים



חברת הביגוד מפרסמת היום בדו"חות הכספיים לרבעון השלישי של שנת 2010 כי הכנסות החברה ירדו ב-14% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והם הסתכמו ב-18 מיליון שקל. ההפסד התפעולי של החברה ירד ב-67% ל-3 מיליון שקל. סך הכל ההפסד הכולל המיוחס לבעלי המניות של החברה ירד ב-63% והסתכם ב-3.2 מיליון שקל.



תפרון מיצרת ומשווקת בגדי ספורט, הלבשה תחתונה ובגדי ים הנמכרים למותגים בעולם כמו ריבוק, פטגוניה, וול מארט, גאפ, קלווין קליין, וויקטוריה סיקרט. בנובמבר השנה חתמה תפרון עם חברת נובל סימלס הקנדית על מיזוג בין השתיים לתוך תפרון בתמורה למניות וכתבי אופציה שהוקצו לבעלי נובל סימלס.



מתחילת 2010 החלה החברה בתוכנית מפנה במטרה להשיב את החברה לפסי רווחיות. במסגרת התוכנית החברה מנסה לשפר את עמידת זמני האספקה ללקוחות, להקטין את רמת פחתי היצור, לנתח ולטפל בבעיות שורש בתחום התפירה, לבצע רה-ארגון, להוריד עלויות רכש ולהתייעל.







מכירות החברה ירדו כתוצאה מירידה במכירות לויקטוריה סיקרט. החברה מכרה לויקטוריה סיקרט מספר פרויקטים בשנה שעברה שלא התקבלו הזמנות המשך בגינם. ירידה נוספת היתה מתחום מכירת מוצרי הסופרט, וכמו כן חלה ירידה בהזמנות מוצרי נייקי.



לדברי החברה תוכנית המפנה גרמה לכך שעלויות המכירות שלה ירדו ב-33% ל-17.7 מיליון שקל, וכמו כן החברה קיצצה בהוצאות מכירה ושיווק בשיעור של 19% ל-2.5 מיליון שקל. בין היתר אלו הגורמים שהשפיע על הירידה בהפסד התפעולי של תפרון.



הוצאות המימון של תפרון עלו ב-83% ל-869 אלף שקל כתוצאה מעלייה בשיעור הריבית על הלוואות לזמן ארוך, והפיחות של הדולר לעומת השקל, וסעיף זה, ביחד עם השינוי בהפסד התפעולי השפיעו על הרווח הנקי שרשמה החברה.



החברה רשמה ירידה של 30% בכמות המזומנים שיצרה במהלך הרבעון מפעילותה השוטפת, שהסתכמה ב-2.1 מיליון שקל. המזומנים בקופת החברה ירדו ב-64% ל-1.9 מיליון שקל. החברה תשלם במהלך השנה הקרובה סכום של כ-23.3 לתשלומי קרן לבנקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully