וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע השמועות על מכירתו לגוגל: אתר גרופון רכש שלושה אתרים באסיה

רויטרס

1.12.2010 / 13:55

אתר המכירות הקבוצתיות רכש אתרים בהונג קונג, סינגפור וטייוואן במטרה להרחיב את פעילותו באסיה



גרופון, המפעילה את אתר המכירות הקבוצתיות הנושא שם זה, הודיעה היום כי רכשה שלושה אתרי מכירות באסיה, כדי להרחיב את פעילות האתר במזרח אסיה ודרום מזרחה.




גרופון, אשר בימים האחרונים נפוצים דיווחים על מכירתה הצפויה לגוגל, רכשה את אתרי המכירות ubuyibuy, ביקונומיק ואטלספוסט, הפעילות בטייוואן, הונג קונג וסינגפור, בתנאים שאינם ידועים. לאטלס פוסט יש יותר מ-1.2 מיליון משתמשים בטייוואן, אמרה גרופון. במאמץ נוסף להרחיב את הפעילות באסיה, השיקה גרופון היום את האתרים גרופון הונג קונג, גרופון סינגפור, גרופון הפיליפינים וגרופון טייוואן.



"אנחנו רואים פוטנציאל אדיר בשוק האסיאתי", אמר נשיא גרופון, רוב סולומון. כיום מנויים על שירותיה של גרופון 33 מיליון גולשים ב-35 מדינות.



אתר גרופון, אשר הוקם לפני שנתיים בארה"ב, גייס באפריל 135 מיליון דולר לפי שווי של כ-1.3 מיליארד דולר מקבוצת משקיעים שבראשם עמדה חברת האינטרנט הרוסית mail.ru, אשר בבעלותה גם נתח בפייסבוק. גרופון, שגייס עד כה ממשקיעים סכום כולל של 170 מיליון דולר, הפך לרווחי שמונה חודשים בלבד לאחר הקמתו.



אתמול דיווח "ניו יורק טיימס" כי גוגל קרובה לרכישת גרופון, תמורת 6-5 מיליארד דולר. העיתון ציין כי העסקה בין החברות עשויה להיות מוכרזת כבר השבוע, אם כי גורמים המקורבים למגעים ציינו כי השיחות עדיין עשויות להיכשל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully