וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מו"לית "Elle" ו-"פארי מאץ'" במגעים למכירת המגזינים הבינלאומיים תמורת מיליארד דולר

סוכנויות הידיעות

1.12.2010 / 19:37

לגרדר הצרפתית מתכוונת עם זאת להמשיך לשלוט בתוכן המערכתי של מגזין האופנה הנודע "Elle"



ענקית המדיה הצרפתית לגרדר, המוציאה לאור את המגזינים "elle" ו-"פארי מאץ'", מנהלת שיחות לא רשמיות לגבי אפשרות למכירת עסקי כתבי העת הבינלאומיים שלה, ובכלל זה מהדורות לא צרפתיות של מגזין האופנה הנודע "elle".



לגרדר, מו"לית הספרים השנייה בגודלה בעולם, מסרה כי ברצונה "למקד מחדש את פעילותה באזורים הגאוגרפים שבהן יש לחברה מסה קריטית", אמרה דוברת חטיבת המגזינים של החברה, לגרדר אקטיב, בראיון לסוכנות הידיעות בלומברג.



עם זאת, במסגרת כל עסקה שתגובש, מתכוונת לגרדר לשמור לעצמה את השליטה בתוכן המערכתי של המגזין "elle", אשר יוצא ביותר מ-40 מהדורות שונות ברחבי העולם. "זה בהחלט תהליך שיימשך זמן רב ביותר, והכל אפשרי: שותפות, מיזם משותף או מכירה", אמר בכיר בלגרדר, לסוכנות הידיעות afp. "יהיו אשר יהיו התוצאות המגעים, החברה רוצה למשור על שליטה בתוכן המערכתי של המגזין "elle".



העיתון "וול סטריט ג'ורנל" דיווח מפי מקור המקורב למגעים כי לגרדר מנהלת שיחות עם חמישה גורמים שונים באירופה, ארה"ב ושוק מתעורר. שווי, עסקי המגזינים הלא צרפתיים של לגרדר מוערך בעד 800 מיליון יורו (1.05 מיליארד דולר), לפי דיווח כתב העת הצרפתי "קורספונדנס דה לה פרס".



במסגרת תוכניות לגרדר למקד את פעילותה, החלה החברה בהיערכות לקראת הנפקה ראשונה לציבור של נתח של 20% ממניות מפעילת הטלוויזיה בתשלום קאנאל פלוס פראנס, וכן מתכוונת למכור את אחזקותיה (7.5%) בענקית התעשיות הבטחוניות האירופית eads.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully