וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

800 עובדי משרד החוץ חידשו את עיצומיהם

חיים ביאור

2.12.2010 / 9:30

עובדי משרד החוץ שבו לעיצומים במסגרתם לא יכינו או ילוו ביקורים בחו"ל, כפי שנעשה בעת שיבוש ביקוריו של רה"מ בוושינגטון ואתונה. יו"ר הוועד: 12% מהעובדים מתחת לקו העוני

עובדי משרד החוץ החליטו לפתוח ביום ראשון בעיצומים שיקיפו את הנציגויות הדיפלומטיות של ישראל ברחבי העולם ואת המשרד בירושלים.

830 עובדי משרד החוץ נמצאים בסכסוך עבודה זה כמה חודשים, באישור ההסתדרות, והם כבר נקטו עיצומים שהביכו את שירות החוץ הישראלי, כגון שיבוש ביקוריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בוושינגטון ובאתונה. בחודשיים האחרונים העובדים החליטו על פסק זמן בעיצומים כדי לאפשר את התקדמות המשא ומתן בנוגע לתביעות השכר שהעלו. ואולם, אתמול החליט ועד עובדי משרד החוץ לחדש את העיצומים, לנוכח היעדר התקדמות במו"מ עם הנהלות משרד החוץ ומשרד האוצר.

במסגרת העיצומים, העובדים לא יכינו ביקורים של אורחים רשמיים מחו"ל ושל אישים מישראל היוצאים לביקורים בחו"ל. הם גם לא ילוו את האורחים ולא יעבירו סקירות מדיניות. כמו כן ינתקו מגע עם הנהלת משרד החוץ.

יו"ר ועד עובדי משרד החוץ, חנן גודר, לשעבר שגריר ישראל באריתריאה, אמר שהעובדים דורשים תיקון של השחיקה בשיעור של 40% שחלה בשכר עובדי המשרד מאז 93'. לטענתו, 12% מעובדי משרד החוץ משתכרים שכר נמוך ונמצאים מתחת לקו העוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully