וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקשה לייצוגית של מיליארד שקל נגד סלקום: "עגמת נפש של 350 שקל ליום ללקוח"

שני מזרחי

2.12.2010 / 10:21

"למעלה מ-3 מיליון לקוחות של החברה מצאו עצמם מנותקים משגרת חייהם במשך יום שלם", נכתב בתביעה



"מכשיר הטלפון הנייד, הפך בשנים האחרונות להרבה יותר ממכשיר טלפון", כותב עו"ד יוסי פוקס בתובענה הייצוגית שהגיש הבוקר לבית המשפט המחוזי, מחוז מרכז נגד חברת סלקום. "הצרכן הממוצע, עושה שימוש בטלפון הנייד כאמצעי תקשורת עיקרי בינו לבין בני משפחתו, חבריו, מקום עבודתו ו/או עסקיו - הן בשיחות טלפון ישירות, הן בדואר אלקטרוני ו/או מסרונים. חשיבותו אינה נופלת מכלי הרכב שבו הוא נוסע או מכרטיס האשראי שאיתו הוא עושה את קניותיו", הוסיף פוקס בכתב התביעה.



עוד כותב פוקס, כי ללא מכשיר הסלולר נפגעת בצורה קשה שגרת חייו של כל אדם, ומסיבה זו הוא מוכן לשלם על השימוש היומיומי בו, סכומי כסף משמעותיים. "1 בדצמבר 2010 בשעה 10:00 בבוקר ללא כל התרעה מוקדמת, קרסה מערכת הטלפונים הניידים של חברת סלקום ולמעלה מ-3 מיליון לקוחות של החברה מצאו עצמם מנותקים משגרת חייהם במשך יום שלם, עד השעה 21:00 בקירוב".



הנזק המשותף לכלל המנויים, כותב עו"ד פוקס, אשר לא יכלו להשתמש במכשיר יום שלם, הינו עגמת נפש המוגדרת בחוק ובפסיקה כ"נזק לא ממוני". אמנם, לדבריו, עגמת הנפש משתנה בין אחד לשני, אך ניתן לומר כי ישנה עגמת נפש בסיסית לכל אדם שלא יכול היה להוציא או לקבל שיחת טלפון. עגמת נפש המוערכת בסכום של 350 שקל ליום.



עו"ד פוקס מתבסס על דיווחי חברת סלקום לבורסה, לפיהם מספר מנוייה עומד נכון לחודש ספטמבר 2010 על 3,376,000 כך שגובה הנזק לכלל המנויים עומד על 1.181 מיליארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully