וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליפו של ורמוס בפסגות: רונן טוב

נועם בר

2.12.2010 / 14:43

המשנה למנכ"ל מגדל הוא המחליף של מנכ"ל בית ההשקעות הגדול במדינה. טוב צפוי לקחת איתו לפסגות את אפי סנדרוב סמנכ"ל הכספים במגדל

קבוצת מגדל הודיעה לפני שעה קלה על פרישתו המתוכננת של רונן טוב, המשמש כיום כמשנה למנכ"ל וראש חטיבת הלקוחות במגדל. טוב יפרוש בעוד חודש בסוף 2010 ואז יתחיל את תפקידו כמנכ"ל בית ההשקעות הגדול בישראל - פסגות.

טוב מגיע לפסגות במקומו של רועי ורמוס, שנאלץ לעזוב את כסא המנכ"ל בשל סיכום בין אייפקס, בעלת השליטה החדשה בפסגות, לבין הפרקליטות. הפשרה נערכה בעקבות פרשת הרצת ניירות הערך בתיק הנוסטרו של פסגות, המטופלת כיום בפרקליטות.

טוב נחשב למנהל מוערך מאוד בענף הביטוח, שמבין היטב את תחומי הביטוח, לקוחות וחיסכון ארוך טווח. מינויו של טוב למנכ"ל פסגות מהווה אמירה על התחומים הצופיים להיות במוקד העסקים של בית ההשקעות הגדול בישראל. בעבר הצהירה זהבית כהן על כוונתה להוביל את פסגות במטרה להתרחבות בתחום הביטוח והפנסיה.

רונן טוב בן 46 מהווה כיום את האיש החזק במגדל, קבוצת הביטוח הגדולה בישראל. כראש חטיבת הלקוחות אחראי טוב על פעילויות הליבה של חברת הביטוח: שיווק, הפצה, גבייה, תפעול ושירות לקוחות. אלו גם הפעילויות הדרושות לאייפקס כדי לשמור על מעמדו של פסגות כגוף מוביל ואף לשדרג אותו כמתחרה ראוי במגרש המשחקים של חברות הביטוח - פנסיה וביטוח. בנוסף, משמש טוב כדירקטור במבטח סיימון, סוכנות הביטוח ומנהלת ההסדרים הגדולה בישראל. את דרכו בצמרת מגדל החל טוב לאחר שמגדל זכתה ב-2004 במכרז שעשה האוצר על רכישת קרן הפנסיה מקפת, השנייה בגדולה בישראל.

האיש הדומיננטי עובר מקום

טוב התמנה למנכ"ל מקפת פנסיה וגמל ועמד בראש מערך הפנסיה של הקבוצה עד סוף 2008.

ב-2008 מונה יונל כהן למנכ"ל מגדל והחליף את איזי כהן שפרש. עם כניסתו לתפקיד יזם כהן שינוי מבני במגדל, הקים את חטיבת הלקוחות הנחשבת לחטיבה העיקרית בקבוצה ומינה את טוב לעמוד בראשה. כהן וטוב לא היו זרים זה לזה והכירו היטב עוד מימי העבודה המשותפת בקרן הפנסיה מקפת, אז כהן שימש כיו"ר וטוב כמנכ"ל. בשנתיים שעברו מאז המינוי החדש, הפך טוב לאיש הדומיננטי במגדל לאחר המנכ"ל כהן.

על פי הערכות בשוק, טוב ייקח איתו לפסגות את אפי סנדרוב שעובד תחתיו ובצמוד אליו כסמנכ"ל כספים בחברות שונות בקבוצת מגדל, ביניהן מקפת. סנדרוב היה בעבר מנהל מחלקת יציבות באגף שוק ההון במשרד האוצר והצטרף למגדל ב-2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully