וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט ננעל בעליות חדות

נמרוד הלפרן

2.12.2010 / 23:40

בורסת ניו יורק השלימה את הזינוק הדו-יומי החד זה 3 חודשים: דאו ג'ונס עלה ב-1%, נאסד"ק הוסיף 1.2% ו-S&P 500 קפץ ב-3.5%..התשואה על האג"ח הממשלתיות בארה"ב מעל 3%

בורסות וול סטריט השלימו את הזינוק הדו-יומי החד ביותר מאז חודש ספטמבר על רקע נתונים כלכליים חיוביים שפורסמו היום במגזרי הקמעונאות והדיור בארה"ב, ובעקבות הודעת הבנק המרכזי של אירופה על כוונתו להמשיך ברכישות אג"ח ממשלתיות ביבשת. נתוני אבטלה מאכזבים שפורסמו היום בארה"ב לא הצליחו לצנן את התלהבות המשקיעים. מגזרי הקמעונות והבנייה הובילו את העליות. בשוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות נרשמו ירידות, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים חצתה את רמת 3%.

מדד דאו ג'ונס עלה ב-1% לרמה של 11,362 נקודות, נאסד"ק הוסיף 1.2% לרמה של 2,579 נקודות ומדד S&P 500 עלה ב-1.3% ל-1,221 נקודות, והשלים בכך זינוק של 3.5% תוך יומיים - הזינוק הדו-יומי החד ביותר מאז ספטמבר. ירידות נרשמו בשוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים עלתה ב-0.03% לרמה של 3%.

הרשתות הקמעוניות הגדולות בארה"ב דיווחו היום על תוצאות חזקות מהצפוי בחודש נובמבר. רשתות דוגמת טרגט, לימיטד ברנדס ואברקרומבי אנד פיץ' דיווחו על מכירות גבוהות מהצפוי החודש שעבר.

לימיטד ברנדס, הבעלים של רשת ויקטוריה סיקרט, דיווחה על זינוק של 10% במכירות חנויותיה הפתוחות לפחות שנה - מעל לתחזיות האנליסטים לגידול של 4%. קמעונאית ההלבשה לנוער אברקרומבי אנד פיץ' רשמה זינוק של 22% במכירות, לעומת תחזית לעלייה של כ-6%. טרגט, הקמעונאית המוזלת השנייה בגדולה בארה"ב אחרי וול-מארט דיווחה על גידול חד מהצפוי של 5.7% במכירות.

שוק הדיור סיפק אף הוא חדשות חיוביות היום: מספר החוזים למכירת בתים בארה"ב קפץ באוקטובר ב-10.4% לעומת החודש הקודם - הזינוק החד ביותר מאז החל איגוד סוכני הנדל"ן (NAR) בארה"ב לפרסם נתון זה בשנת 2001. כלכלנים צפו ירידה של 1% במכירות. לעומת החודש המקביל בשנה הקודמת, נרשמה באוקטובר נפילה של 20.5% בחוזים.

מנגד, סיפק שוק התעסוקה חדשות מאכזבות. מספר תביעות האבטלה הראשונות בארה"ב עלה בשבוע שעבר ב-26 אלף לרמה של 436 אלף, מסר היום משרד העבודה האמריקאי. כלכלנים צפו עלייה מתונה יותר במספק התביעות לרמה של 429 אלף.

עוד בחזית הנתונים הכלכליים היום בארה"ב: הריבית על המשכנתאות ל-30 שנה, הנחשבת למשכנתא הסטנדרטית בארה"ב, עלתה בשבוע החולף לרמה של 4.46% לעומת 4.4% בשבוע הקודם, לפי נתונים שפירסמה היום ענקית המשכנתאות פרדי מאק. בשבוע המקביל בשנה שעברה היתה הריבית ברמה של 4.71%.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully