וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצהריים - כלכלנים, בערב - בליינים

מיכל פלטי

3.12.2010 / 10:02

למרות מחירי השכירות, רוטשילד מבוקש בקרב מסעדנים; המסעדות מלאות בעובדי האזור ביום - וגדושות בבליינים בלילה



הציר הקולינרי הבולט, המרכזי והיוקרתי ביותר בתל אביב בשנים האחרונות ממוקם בשדרות רוטשילד. השדרה כל כך צפופה מבחינת בעלי העסקים, עד שהיא מפרנסת היטב גם את הרחובות הסמוכים - יבנה, מונטיפיורי ואחד העם.



המסעדנים באזור מעידים על הביקוש הרב למרות המחיר הגבוה. גם כך בתל אביב של השנה האחרונה קשה מאוד למצוא מקום לפתיחת עסק חדש: בחודשים האחרונים יש ביקוש עז של מסעדנים המעוניינים לפתוח מסעדות בעיר, ללא תוצאות. עליית מחירי הנדל"ן דווקא הפכה את שדרות רוטשילד למבוקשות עוד יותר. אם בכל מקום יקר כל כך - עדיף לשאוף גבוה ולפתוח מקום ברוטשילד. זה מקום מרכזי, נוח לגישה גם ברגל מרחובות סמוכים והומה מאוד בכל שעות היום.







במהלך היום הסביבה העסקית פוקדת שורה של מסעדות. בסניף ארקפה, למשל, אפשר לצפות בשמות בולטים מהנהלת הבורסה לניירות ערך, בקנטינה אפשר לפגוש לא רק את מרגלית צנעני וגל אוחובסקי, אלא גם את הרצל חבס ואספן האמנות רוני פורר. במוזס תמצאו עורכי דין ורואי חשבון רבים מהמשרדים הסמוכים.



אך ככל שהאזור הומה בכל שעות היום, אומרים מסעדנים, זה לא מספיק כדי "להחזיק מקום": מסעדה מוצלחת חייבת להיות מלאה בשעות הערב. ליתר דיוק: הכנסות פעילות היום במסעדה הן 20% מהמחזור כולו, ואילו 80% הן ההכנסות מפעילות הערב והלילה. במלים אחרות, זה נחמד מאוד כשבכירי הבורסה יושבים אצלך לארוחה עסקית או לקפה וקרואסון, אבל אם אתה רוצה לשרוד כמסעדן - הם צריכים להגיע גם בשעות הערב בהרכב מלא ולשתות משהו.







ולא רק הם. שדרות רוטשילד של השנים האחרונות נהפכו לטיילת שוקקת ולמוקד בילוי לילי בזכות מסעדות כמו קנטינה האיטלקית, שבבעלות המסעדן ג'ו מרסיאנו; הבר החדש יחסית אך הפופולרי סושיאל קלאב, שנפתח על חורבות מסעדת דיטה; רוטשילד 12 - בר המוסיקה של מתי ורותי ברודו; מסעדת מוזס המציעה תפריט מוזל מחצות ועד ארבע בבוקר ופונה לקהל יעד צעיר; הפיצרייה טוני וספה; מסעדת יאקימונו - המתמודדת על היותה היפנית היקרה באזור המרכז; מסעדת רוטשילדס קיטשן שלאחרונה מונה לו שף חדש ומוערך בשם אורן לוקסמבורג; וגם בית הקפה של מקס ברנר.



כיאה לאזור שוקק, השדרות לא דורכות במקום: בקרוב תעבור לרוטשילד 1 גם מסעדת פרונטו של המסעדן רפי אדר, בה תמצאו שפע של סועדים ותיקים כמו הכלכלן יעקב פרנקל, העיתונאי יואל מרקוס, איש העסקים ואיש התקשורת ארנון פרלמן, מנכ"לית בנק לאומי גליה מאור, הפרסומאי ספי שקד והזמרים יהודית רביץ, אביב גפן ועמיר לב. בני הזוג ברודו, שבבעלותם גם הבראסרי וקופי בר, מבקשים כעת לפתוח מקום חדש על גג המכון הצרפתי, בשדרות רוטשילד 7 בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully