וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירת יוקרה, 150 מטר מחוף עג'מי, תמורת 4 מיליון שקל

רנית נחום-הלוי

3.12.2010 / 10:00

שטח הדירה 123 מ"ר, ובה שלושה חדרי שינה וסלון; הדירה כוללת גם מרתף בשטח של כ-110 מ"ר



העסקה: רונן שטרית, בעליה של חברת אנגלו סכסון, רכש ב-4 מיליון שקל דירת גן בשכונת עג'מי ביפו, שהוצעה בפרויקט "laura" של קבוצת אלמוג כ.ד.א.י. שטח הדירה 123 מ"ר, ובה שלושה חדרי שינה וסלון. הדירה כוללת גם מרתף בשטח של כ-110 מ"ר וגינה פרטית המשתרעת על שטח של כ-60 מ"ר.



המיקום: פרויקט laura ממוקם ברחוב בית פלט 44 פינת מרגוע, כ-150 מטר מחוף עג'מי. בפרויקט יושקעו כ-60 מיליון שקל והוא נפתח לשיווק לפני כחודש וחצי. כעת הקבלן נמצא בשלב בניית הקומות התת קרקעיות של הבניינים, שיכללו 18 דירות בשני מבנים בני שלושה-ארבעה קומות.



ניתוח עסקה: העסקה נעשתה בתחשיב של כ-25 אלף שקל למ"ר, מחיר שנחשב סביר עם נטייה כלפי מעלה, לעומת עסקות הנעשות בשכונה. עג'מי מאופיינת בבתים צמודי קרקע, במרחק הליכה מחוף הים.



עסקות דומות נעשו באחרונה בשכונה, כאשר דירות גן ופנטהאוז נמכרו לפני כשלושה חודשים בבניינים אחרים בתחשיב של 25-27 אלף שקל למ"ר. בניינים אלה כוללים בין היתר בריכה והדירות בהם עם נוף לים אך ברמת גמר נמוכה יחסית. ברחוב בית פלט אין נוף לים, אך מדובר בסמטה פנימית הנהנית מפרטיות ושקט רב.



שורה תחתונה: מחירי העסקה מבטאים עלייה כלשהי במחירים בשכונת עג'מי, והערכות הן כי המחירים ימשיכו ויעלו באופן איטי והדרגתי, אם כי הם לא ישתוו לרמות המחיר בתל אביב - שם נסגרות עסקות דומות לפי מחיר של 40-50 אלף שקל למ"ר.



-



סייעו בהכנת הכתבה: נמרוד פרי מנדל"ן יפו ושמאי המקרקעין אורי גלבוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully