וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח המיקוח: מחיר הדירה ירד ב-100 אלף כל שבוע

רז סמולסקי

3.12.2010 / 22:20

דירת 5 חדרים, 115 מ"ר, בדרום רמת גן הוצעה למכירה עבור 1.95, אך בגלל שהמוכרים מיהרו לסגור את העסקה, שמחירה הסופי הגיע ל-1.6 מיליון שקל

חלומו של כל רוכש דירות הוא למצוא דירה בהזדמנות - דירה במחיר נמוך ממחיר השוק, חיה נדירה שקשה למצוא. אבל לעתים, כמו במקרה של הדירה שלפנינו, יש הפתעות.

מדובר בדירת חמישה חדרים בשטח נטו של 115 מ"ר, בקומה החמישית בבניין ברחוב הכבאים בשכונת הערמונים בדרום רמת גן. הדירה, שלה מצורפות חניה ומעלית, נמכרה החודש ב-1.6 מיליון שקל.

יואב פרץ מתיווך הום סיטי ברמת גן גבעתיים שביצע את העסקה, מסביר כי מדובר במחיר הנמוך בלפחות 100 אלף שקל ממחיר השוק. "דירה כזו יכולה להימכר ב-1.7-1.8 מיליון שקל, ואם היינו מחכים עם המכירה עוד, המוכרים היו יכולים להשיג את המחיר הזה. אבל מדובר בזוג מבוגר שעבר לדיור מוגן, והם מיהרו לסגור את העסקה".

לדברי פרץ, הדירה הוצעה למכירה במשך חודש וחצי בלבד והמחיר המבוקש הראשוני היה 1.95 מיליון שקל, אבל המוכרים הורידו בכל שבוע כ-100 אלף שקל - עד שהגיעו למחיר הסגירה של 1.6 מיליון שקל. הקונים המאושרים הם זוג מבוגר משכונת בבלי בתל אביב.

"שכונת הערמונים היא שכונה טובה שנמצאת ליד מרום נוה, שהיא שכונה איכותית יותר", מוסיף פרץ. "מדובר בשכונה מבוגרת שבשנים האחרונות נכנסו אליה הרבה מאוד משפחות צעירות עם ילדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully