וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנקים מציעים הלוואת התארגנות

אתי אפללו

5.12.2010 / 8:11



>> הבנקים השונים יציעו מהיום ללקוחותיהם שבאזור האסון הלוואות התארגנות. ארבעה בנקים הודיעו בסוף השבוע על כך שיציעו ללקוחותיהם הלוואות כדי לעזור להם אם נקלעו לבעיית מזומנים.

בנק לאומי מציע ללקוחותיו שפונו מבתיהם בשל השריפה הלוואת התארגנות לימים הקרובים, בסך 10,000 שקל, שתוחזר ב-18 תשלומים ללא ריבית, כאשר התשלום הראשון יוחזר בעוד שלושה חודשים. בנק דיסקונט מציע ללקוחותיו נפגעי אסון השריפה בכרמל הלוואת התארגנות של עד 60 אלף שקל לחצי שנה ללא ריבית והצמדה. את ההלוואה ניתן לקבל גם בסניפי דיסקונט וגם בסניפי מרכנתיל. בנק הפועלים מציע ללקוחותיו שבאזור השריפה אשראי של עד 30 אלף שקל ללא ריבית בפריסה לשלוש שנים. את ההלוואה ניתן לקבל גם בשיחת טלפון. בנוסף, מציע הפועלים ללקוחותיו דחייה של שלושה חודשים בהחזר תשלומי משכנתא, ואפשרות לשבירת פיקדונות ללא קנס. הבינלאומי מציע ללקוחותיו באזור דחייה של שלושה חודשים בתשלומי המשכנתא.



בנוסף, שלוש חברות כרטיסי האשראי מציעים גם הם הטבות ללקוחותיהן שבתיהם נפגעו - כאל ולאומי-קארד מציעות אשראי של כ-10,000 שקל ללא ריבית, ולאומי-קארד וישרכארט מציעים לבתי עסק 50% הנחה בעמלות הסליקה לשלושה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully