וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת החשמל: "נקים רשתות חשמל מחדש"

אבי בר-אלי

5.12.2010 / 8:11



>> "סיור ראשוני שביצענו מן האוויר וביבשה הראה עמודי מתח עליון שרופים ורשתות על הקרקע. כדי להחזיר את החשמל לכרמל נידרש בחלק מהמקומות להקים רשתות חשמל חדשות באופן מלא" - כך אמר אתמול ל-themarker מהנדס מחוז חיפה בחברת החשמל, הרצל פרידמן.

ביום שישי העלתה החברה מסוק לאוויר כדי לסקור את הנזקים ולבחון את קווי המתח באזורי השריפה. צוותי החברה הבחינו בשלב זה בחוטים ובעמודים שרופים באזור בית אורן ובאזור עין הוד וניר עציון.



בשל השריפות שעדיין משתוללות באזור לא ניתן בשלב זה לאמוד את הנזקים. כשתכבה האש תבצע חברת החשמל אומדן נזקים, הערכת מצב ותוכנית עבודה מסודרת לשיקום מערכת החשמל. נכון לשבת בצהריים ניתקה חברת החשמל את זרם החשמל באזור קיבוץ בית אורן, ומקרבת האוניברסיטה ועד לצומת עתלית. במהלך סוף השבוע חודש זרם החשמל לעוספיה ולדליית אלכרמל, אך במקביל נותק החשמל לאזור ניר עציון ועין הוד. למרות ההתראות לפינוי שכונת דניה בחיפה, לא קיבלה החברה הוראה לנתק את אספקת החשמל לאזור זה.



בחברת החשמל תיגברו בסוף השבוע את צוותיהם במחוזות חיפה והצפון, והעמידו נציגים בחפ"קים שבאוניברסיטה ובמרכז מירב הסמוך לזיכרון יעקב כדי להיערך לטיפול בנזקים אפשריים לרשות החשמל. בנוסף התגייסה חברת החשמל לסייע למערך הכיבוי, ושלחה לשטח 25 כבאים מיחידת הכיבוי שלה, וכן שתי כבאיות ומיכליות למים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully