וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר המניות הפרטיות של החברה טיפס ב-1.2% בלבד בשבוע האחרון

סוכנויות הידיעות

5.12.2010 / 9:00

המסחר המשני במניות החברה מעניק לה שווי של כ-50 מיליארד דולר



חברת סקונד-מרקט, שעורכת מכירות פומביות של המניות הפרטיות של פייסבוק, דיווחה בשבת על תוצאות המכירה הפומבית השנייה, ובה עלתה מניית החברה בשיעור צנוע של 1.2% בלבד. פייסבוק היא חברה פרטית ואינה נסחרת בבורסה, והמסחר במניותיה, שנמצאות בידי עובדי החברה, מתבצע דרך הפלטפורמה המשנית של סקונד-מרקט, דיווח בלוג הטכנולוגיה טק-קראנץ'.



עוד דיווח האתר כי בשבוע שעבר ערכה סקונד-מרקט את המכירה הפומבית הראשונה של מניות הרשת החברתית הפופולרית, ובה החליפו ידיים מניות בסך כולל של 40 מיליון דולר, במחיר 20.76 דולר למניה. מחיר זה משקף לחברה שווי של כ-50 מיליארד דולר.



במכירה הפומבית שנערכה השבוע החליפו ידיים רק 475,000 מניות החברה, בהשוואה ל-1.9 מיליון בשבוע שעבר. מחיר המניה נסגר בעלייה של 1.2% ל-21.01 דולר למניה. עם זאת, חשוב לציין כי למניות שנמכרו אין ערך כל עוד החברה אינה מונפקת ומוכרת את מניותיה בשוק הפתוח.



במאי 2009 רכשה חברת ההשקעות הרוסית דיג'יטל סקיי נתח של כ-1.96% מפייסבוק, ב-200 מיליון דולר, עסקה שהעניקה לחברה שווי של כ-10 מיליארד דולר. מנכ"ל דיג'יטל סקיי יורי מילנר אמר כי כ-80% מהשקעות החברה בפייסבוק הינן "משניות", כלומר התבצעו דרך רכישת מניות של העובדים בחברה.



את תגובת סקונד-מרקט לא ניתן היה להשיג לצורך כתבה זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully