וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרים בפתח ישיבת הממשלה: אין צורך בוועדת חקירה ובהדחת אלי ישי

הילה רז

5.12.2010 / 11:11

נתניהו בישיבת הממשלה: אני לא רוצה עיכובים ובירוקרטיה אלא פיתרונות מהירים



באיחור של חמישים דקות פתח ראש הממשלה בנימין נתניהו את ישיבת הממשלה שעסקה בהערכות לשיקום בעקבות השרפה בכרמל. נתניהו פתח את הישיבה בדקת דומייה לזכר הנספים. לפני תחילת הישיבה נכנסו השרים בזה אחר זה ולשאלת כתבים האם יש צורך בהקמת ועדת חקירה והדחתו של אלי ישי השיבו רוב השרים כי אין צורך בכך. חלקם ציינו כי יש צורך בוועדת בדיקה.



בהצהרה שמסר אמר נתניהו: "אנחנו ביום קשה של אובדן ושכול. העם כולו מזדהה עם כאב המשפחות ועם גבורת הנספים". לדבריו: "אנחנו מחוייבים לשקם בתים ותשתיות במהירות האפשרית. אני לא רוצה עיכובים ובירוקרטיה אלא פיתרונות מהירים, כך שכל האנשים יוכלו לחזור לבתיהם בתוך ימים אחדים.

נתניהו ציין כי בכוונתו להשיק תוכנית פעולה לשיקום יערות הכרמל. לדבריו: "אנחנו עדיין בעיצומה של שריפת ענק, כבאים עושים עבודת קודש, אבל רק מטוסים יכולים להכריע את האש. גייסנו למעלה מ-30 מטוסים מכל העולם ובצהריים ייכנס לפעולה המטוס ששכרנו מארה"ב.



נתניהו ציין כי הטיפול היחידי בשריפות יער הוא שילוב כח אוירי, מקומי, וכח בינלאומי. לדבריו, "מבחינת הכיבוי על האדמה, הוספנו תקציב אבל מערך הכיבוי נבדל משריפות היער הענקיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully