וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוק הבעייתי הכניע את צ'ק קאפ: החברה דוחה את ההנפקה לאחר שסירבה להנפיק לפי שווי נמוך יותר

יעל פטר

5.12.2010 / 11:22

החברה המייצרת גלולה לאיתור סרטן דחתה גיוס של 40 מיליון שקל לפי שווי חברה 200 מיליון שקל



הנפקת האקוויטי של חברת הביומד צ'ק קאפ, נדחתה לאחר שהחברה לא הסכימה להתפשר על שווי הנמוך מ-200 מיליון שקל לפיו רצתה להנפיק בבורסת תל אביב. החברה התכוונה לגייס כ-40 מיליון שקל, לשם המשך פיתוח הגלולה המאתרת סרטן במעי. ההנפקה תדחה לינואר, ולפיכך החברה תצטרך לבצע התאמות ותנפיק לפי דוחות הרבעון השלישי. הדחייה מגיעה על רקע העובדה שברבעון האחרון לא הייתה אפילו הנפקה ראשונית אחת של חברת מדעי החיים בבורסה.



לצ'ק קאפ, המפתחת גלולה לבליעה, אשר מאתרת באמצעות קרני רנטגן גרורות סרטן במעי הגס, לא צפויה להיות בעיה לגייס ממקורות אחרים, לרבות בעלי המניות הנוכחיים שלה, קרן פונטיפקס שבבעלות אלי הורביץ, קרן ביומדיקס, דוקור ועוד מספר גופים. ההחלטה הסופית בנוגע לדחייה תיערך היום בצהריים.



ההנפקה הייתה אמורה להיות הראשונה הפותחת גל של חברות ביומד שרצו להנפיק בבורסה. מלבדה מתכוונות להנפיק גם חברת קווארק, ופארמה טו בי. לעומת ההנפקות הראשוניות, בהנפקות משניות של חברות ביומד ופארמה שבוצעו לאחרונה דווקא נרשמו ביקושי יתר. קולפלנט למשל הגדילה את הגיוס מ-16 מיליון שקל ל-18.5 מיליון שקל בהנפקה של שבוע שעבר לאחר שנרשמו ביקושי יתר הגדולים בכ-40%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully