וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיגמה אולדריץ' תפיץ את מוצרי קולפלנט בשוק המחקר העולמי

יורם גביזון

5.12.2010 / 13:54

קולפלנט מפתחת קולגן על בסיס מערכות צמחיות



חברת קולפלנט שמפתחת קולגן על בסיס מערכות צמחיות ממשיכה להיערך לשווק מוצריה באמצעות שיתופי פעולה עם חברות בינלאומיות קולפלנט חתמה על הסכם לפיו החל בדצמבר 2010 יופץ הקולגן ע"י חברת סיגמה אולדריץ' לשוק המחקר העולמי.



שוק זה כולל מוסדות אקדמיים ובתי חולים ברחבי העולם וצורך קולגן למחקרים במעבדות ולא לשימושים של ניסויים בחיות או בבני אדם. קולפלנט קיבלה מסיגמה אולדריץ' הזמנה ראשונה עבור חומר גלם בכמויות ובסכומים לא מהותיים.



קולפלנט מפתחת קולגן, חלבון מבני שהוא הרכיב העיקרי בסיבים וברקמות חיבור רכות וקשות כמו סחוס, גידים, עור, רצועות ועצמות, באמצעות הנדסה גנטית של צמח הטבק. המוצר collage פותח על ידי פרופסור עודד שוסיוב, המדען הראשי והמייסד שלה שיצר זן יציב של צמח הטבק שמסוגל לחקות את הייצור של הקולגן ע"י התא האנושי.



הקולגן, הווה 25% מהחלבונים בגוף משמש כיום בתחומים כמו אורתופדיה, כירורגיה פלסטית, ריפוי פצעים וטיפול בכוויות. קולגן על בסיס צמחי נחשב כבעל יתרונות ביחס לקולגן מהחי בשל בטיחות משופרת, משום שאינו מעורר תגובה חיסונית ובשל העובדה שריכוז הקולגן בייצור בטבק גבוה משמעותית מהקולגן שמיוצר מהחי.



קולפלנט חתמה לפני שבועיים על הסכם עם חברת פייזר, חברת התרופות הגדולה בעולם, על הסכם לפיתוח משותף של אבטיפוס למוצרים לטיפול בבעיות אורתופדיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully