וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ק.א.ל תטיס 200 טון ציוד כיבוי וחומר מדכא בעירה מרומא

זוהר בלומנקרנץ

5.12.2010 / 14:36

החברה מצטרפת לאל על במאמצי הכיבוי; הטיסות יימשכו מחר



חברת ק.א.ל - קווי אוויר למטענים, הצטרפה לחברת אל על, בביצוע הטסות חרום. היום (שני) הפעילה החברה טיסות מיוחדות, שיימשכו מחר מרומא לנתב"ג, במהלכן תביא 200 טון ציוד כיבוי.



יו"ר החברה, עופר גלבוע, אמר כי "כחלק מהמאמצים לכיבוי השריפה בכרמל, הסבה ק.א.ל מאמש ובמהלך הימים הקרובים את פעילותה השוטפת, לטובת טיסות חרום בשרות משרד הביטחון. הטיסות המיוחדות יגיעו מארה"ב ואף ממדינות אירופה, בנוסף לטיסות מאיטליה, ככל שיידרש ובהתאם לדרישות משרד הביטחון".



מנכ"ל החברה, ירום אורן, הוסיף ואמר כי "החל מערב יום שישי האחרון, עת התקבלה פנייה ממשרד הביטחון להנהלת החברה בבקשה לסיוע בהטסות דחופות, החלה ק.א.ל בהכנות קדתניות להפעלת טיסות החרום, באמצעות מטוסי המטען של החברה, להובלת ציוד לכיבודי דליקות, במטרה להשתלט על הדליקה בכרמל. כולי תקווה, כי ציוד החרום יביא לסיום השריפה. בצוק העיתים ולאור דחיפות הטיסות, החברה העדיפה טיסות אלה על פני הפעילות המסחרית השוטפת. בטוחני, כי בשעה קשה זו, יגלו לקוחות החברה הבנה מלאה למצב ולשיבושים שיתכנו בלוח הזמנים של טיסות החברה עקב כך".



החברה מבצעת את טיסותיה המיוחדות במטוסה החדש אשר רכשה לאחרונה, מדגם בואינג 747-200. לחברה מטוס נוסף מדגם זה אשר מסיים בימים אלה טיפול תחזוקה מקיף בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully