וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך עושים את זה בסן פרנסיסקו

איילה צורף

6.12.2010 / 6:49



>> גם בעולם קשה למצוא דוגמאות רבות לערים שהצליחו לייצר פעילות רחבה בפייסבוק. אחת שכן הצליחה היא סן פרנסיסקו, שלה כ-260 אלף עוקבים.

הבלוג insidefacebook.com שמסקר את המתרחש בפייסבוק, הקדיש באחרונה סדרת אייטימים לנושא של ממשל עירוני בפייסבוק, וסיפק עצות אודות הדרך הנכונה לבנות נוכחות לעיר ברשת החברתית.



1. מצאו מרכיבים נכונים לעמוד: כל אחד יכול לפתוח דף פייסבוק, אבל דף פייסבוק של העיר שבה אנשים מתגוררים צריך להכיל קודם כל מרכיבים הקשורים לחיי היומיום שלהם. אם אתם בונים דף שאמור לעניין את תושבי העיר, הכניסו בו אלמנטים הקשורים בהם.



2. החליטו מי מנהל את העמוד: האם הדובר, או אולי לשכת ראש העיר. יש מקרים שבהם מוקד שירות התושבים הוא זה שגם מנהל את דף הפייסבוק. הקצו תקציב ומנו מנהל ישיר: כדי שהדף לא יהפוך לאיזור המתעדכן באופן אקראי, יש למנות לו מנהל רשמי מטעם העירייה - הכתובת הראשונה אליה פונים הגולשים.



3. ספקו לתושבים מידע אמיתי, זמין ובזמן אמת. זה נשמע פשוט, אבל כדאי להפוך את פייסבוק לזירה שבה יוכלו התושבים למצוא מספרי טלפון עירוניים ולא רק את אלה השייכים ישירות לעירייה; מידע אודות אירועים; פעילויות וכמובן עדכונים בזמן אמת אודות המתרחש בעיר.



4. החליטו אם אתם צריכים יותר מדף אחד: למשל, האם למערך המשטרה בעיר ראוי שיהיה דף משל עצמו. ומה לגבי ראש העיר? החליטו אם כדאי שיתנהל מול התושבים גם בפייסבוק. במידה שכן, יש לעשות זאת בצורה מקצועית ויסודית, ולא אקראית ואגבית.



5. חברו את אתרי העירייה האחרים לפייסבוק ושתפו מידע שמופיע בהם על גבי דף הרשת החברתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully