וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליות קלות בבורסות אירופה בהובלת מניות הכרייה; פרנקפורט מוסיפה 0.2%

רונית דומקה

6.12.2010 / 11:17

מניית וודאפון עולה ב-1.1% עקב דיווח על מגעים למכירת הנתח שלה בחברת SFR הצרפתית



בורסות אירופה נסחרות בעליות שערים קלות, לאחר שיו"ר הבנק הפדרלי בארה"ב רמז כי יתכנו רכישות אג"ח נוספות על מנת לעודד את התאוששות הכלכלה הגדולה בעולם. כמו כן מתנהל המסחר על רקע חילוקי הדעות בין מנהיגי אירופה לגבי הרחבת קרן הייצוב למדינות מוכות החוב. לונדון עולה ב-0.1%; פרנקפורט מוסיפה 0.2%; פאריס בשינויים קלים. מדד יורוסטוקס 600 עולה ב-0.4%, לאחר שבשבוע שעבר עלה ב-1.6%. המדד נמצא במרחק של 1% מרמתו הגבוהה ביותר השנה, אשר נרשמה ב-9 בנובמבר.



ההרחבה הכמותית של הבנק הפדרלי, עשויה להתרחב מעבר לסכום של 600 מיליארד דולר שעליו הודיע הבנק, בהתחשב בכך שהתאוששות שוק התעסוקה בארה"ב עלולה להימשך חמש שנים, כך אמר אתמול ברננקי בראיון לרשת הטלוויזיה cbs.



שרי האוצר של האיחוד האירופי צפויים להיפגש היום בבריסל, לאחר שבשבת אמר שר האוצר של בלגיה כי יש להרחיב את קרן היציבות שנועדה לתמוך במדינות מוכות חוב ולמנוע את התפשטות המשבר. ממשלת גרמניה מתנגדת להרחבת הקרן.



מניות הכרייה מובילות את העליות, בעקבות עליית מחירי המתכות בלונדון. מניית ריו טינטו עולה ב-0.2%; מניית bhp ביליטון מוסיפה 0.4%.



מניית עולה ב-1.1% בעקבות דיווחים לפיהם היא במגעים מתקדמים למכירת הנתח שלה במפעילת הסלולר הצרפתית sfr. העיתון "אובזרוור" דיווח אתמול כי וודאפון תמכור 44% שבהם היא מחזיקה ב-sfr לויוונדי ב-7 מיליארד ליש"ט (11 מיליארד דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully