וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיירות חדשות בבורסת תל אביב: אלקטרה ובראק קפיטל הונפקו בהצלחה

מיכאל רוכוורגר

6.12.2010 / 11:46

החברות נהנו מביקושי יתר; אלקטרה גייסה כ-122 מיליון שקל לפי שווי של כ-1.15 מיליארד שקל לאחר הכסף



חברת אלקטרה מוצרי צריכה, מקבוצת אלקו החזקות של משפחת זלקינד, וחברת הנדל"ן בראק קפיטל פרופרטיס של שמעון וינטרוב ורונן פלד, השלימו בסוף השבוע בהצלחה את הנפקות המניות שלהן בבורסה בתל אביב. מניותיהן יוכלו להיסחר במהלך השבוע הקרוב.



בשלב הציבורי של הנפקת אלקטרה מוצרי צריכה, המנוהלת על ידי יקי ודמני, נרשמו ביקושים של כ-39 מיליון שקל, גבוהים בכ-77% מכמות ניירות הערך שהוצעה לציבור. בסך הכל גייסה החברה בשלב זה כ-24 מיליון שקל, ובכך השלימה גיוס של כ-122 מיליון שקל לפי שווי חברה של כ-1.15 מיליארד שקל לאחר הכסף (כ-1.03 מיליארד שקל לפני הכסף). אלקטרה תתחיל להיסחר במדד ת"א 100. את ההנפקה הובילה חברת החיתום של לאומי פרטנרס, המנוהלת על ידי עופר גרינבאום.



הנפקתה של חברת בראק קפיטל פרופרטיס, הפועלת בתחום הנדל"ן בגרמניה ומנוהלת על ידי גל טננבאום ואופיר רחמים, גם כן רשמה ביקושי יתר בשיעור הגבוה בכ-60% מכמות ניירות הערך שהוצעה לציבור.



בסך הכל, גייסה החברה בשלב הציבורי כ-13 מיליון שקל, ובכך השלימה הנפקת מניות בהיקף של כ-67 מיליון שקל לפי שווי חברה של כ-656 מיליון שקל לאחר הכסף. ההנפקה שיקפה לחברה שווי של כ-122 מיליון יורו לפני הכסף, הנמוך בשיעור סביר של כ-12% מהונה העצמי של החברה. את ההנפקה של בראק הובילו רוסאריו קפיטל ולידר שוקי הון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully