וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התוכנה היפנית ניאון תשלב במוצריה את הטכנולוגיה של מג'יק

יעל פטר

6.12.2010 / 13:04

הפיתוח של מג'יק המאפשרת ניהול תהליכים עסקיים וקישור בין מערכות מידע



חברת התוכנה הדואלית, , מדווחת היום כי חתמה עם תאגיד הענק היפני nihon unisys על הסכם במסגרתו ניאון תספק בתוך מוצריה את הפלטפורמה נטולת הקוד של מג'יק המכונה ibolt. ibolt היא פלטפורמה המאפשרת ניהול תהליכים עסקיים וקישור בין מערכות מידע. על רקע הדיווחים, מנתרת המניה בכ-4% במחזור של כ-780 אלף שקל בשעות אלו.



חברת ניאון יוניסיס היא אחת מספקיות התוכנה הגדולות ביפן. החברה מספקת טכנולוגיות מערכות מידע ותקשורת ict, ופתרונות לארגונים פיננסים, תעשייתיים וממשלתיים. מחזור המכירות של החברה הוא כ-3 מיליארד דולר בשנה.



חברת מג'יק מפתחת פלטפורמה לפיתוח ישומים ואינטגרציה. החברה הטמיעה את מערכותיה בישראל בין היתר בסניפי סופר פארם, מנורה מבטחים, חברת הראל, ובבית ההשקעות אקסלנס. פלטפורמת ה-ibolt נטולת הקוד של החברה מאפשרת לקשר בין מערכות מידע הקיימות בארגון.



בד"וחות הרבעון השלישי שפרסמה מג'יק בחודש שעבר הכנסותיה של זינקו ב-72% ברבעון לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-22.4 מיליון דולר. הרווח התפעולי עמד על 2.5 מיליון דולר, פי 3 מהרווח התפעולי ברבעון השלישי של 2009. בשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי של 2.5 מיליון דולר, לעומת 902 אלף דולר בלבד בתקופה המקבילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully