וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט ויקיליקס: מנהל רת"א נלחם בהדלפות לתקשורת - סירב לענות למכתב מיו"ר איגוד הטייסים

זוהר בלומנקרנץ

6.12.2010 / 15:52

גיורא רום סירב להשיב על מכתב שעסק בטיוטת תקנה העוסקת בגיל הטייסים



מנהל רשות התעופה האזרחית (רת"א), גיורא רום, מנסה להילחם בהדלפות לכלי התקשורת, על אף חשיפתם של מסמכים חסויים באתר ויקיליקס. ל-themarker נודע כי הוא סירב לענות על מכתב של יו"ר איגוד הטייסים, קברניט בועז חטיבה, "משום שלאחרונה הודלפו מכתבים אלו לתקשורת - מנהג שמנהל רת"א רואה בחומרה רבה".



רום סירב להשיב על המכתב של קברניט חטיבה שעסק בטיוטת תקנה העוסקת בגיל הטייסים - עניין שנמצא כיום על סדר יומו של ענף התעופה. האיגוד הארצי של הטייסים מייצג כ-700 טייסים מחברות התעופה אל על, ארקיע, ישראייר, ק.א.ל והתעשייה האווירית.



על פי מכתבה של ליאת מגידו, מנהלת לשכתו שלמנהל רת"א, רום הנחה "לצמצם את כל ההתכתבות עם איגוד הטייסים - התכתבות מכל הסוגים - רק למצבי חירום". הסיבה לכך היא מייל שנשלח על ידי ראש אגף המבצעים ברת"א ליו"ר האיגוד, והופץ לכל הטייסים שחברים באיגוד מבלי לבקש את רשותו של ראש אגף המבצעים.



העתק של המכתב נשלח למנכ"ל משרד התחבורה יעקב גנות, ליו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי, למנכ"ל אל על אליעזר שקדי, למנכ"ל ארקיע גד טפר, למנכ"ל ישראייר עופר גרין ולמנכ"ל ק.א.ל עופר גלבוע.



מנהל אגף בכיר להסברה ויחסים בינלאומיים במשרד התחבורה, אבנר עובדיה, אמר בתגובה: "רשות התעופה האזרחית (רת"א) מקיימת קשרים מקצועיים עם כל גורמי התעופה בארץ ובעולם, בהתאם לנסיבות העניין וכפי שנדרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully