וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבנר קופל, יו"ר מנהלת הליגה בכדור-סל, הוא הבכיר שנעצר בחשד לעבירות מיסים

שני מזרחי

6.12.2010 / 16:19

אבנר קופל: "לאור התפתחויות השבוע האחרון, ההדלפות, החלטתי לבקש בעצמי את הסרת צו איסור הפרסום"



בית משפט שלום בתל אביב אישר היום (ב') לפרסם את שמו של הבכיר בכדור-סל הישראלי, מנהל הליגה אבנר קופל, החשוד בעבירות מס. לדברי קופל, שביקש להתיר את שמו, עשה זאת כדי להסיר את העננה מעל ראשם של פעילי ספורט אחרים. "כואב לי שמס הכנסה הפך מחלוקת לגיטימית אזרחית, בין השאר על אופן תשלום המס המגיע מעסקיי האזרחיים, לנושא לחקירה".



קופל נעצר בשבוע שעבר בחשד לעבירות מס שביצע בעסקיו הפרטיים. לפי החשד, דיווח על רמת הכנסות נמוכה יותר מזו שבפועל. בעקבות החשד, הובא קופל לבית המשפט והוחלט לשחררו למעצר בית של חמישה ימים. בנוסף נעתר בית המשפט לבקשתו של קופל ואסר את פרסום שמו.



אולם, לדברי קופל: "לאור התפתחויות השבוע האחרון, ההדלפות של מס הכנסה וחרושת השמועות המטילה צל על אנשים אינם נוגעים לעניין, החלטתי לבקש בעצמי את הסרת צו איסור פרסום שמי ולהסיר את העננה מעל ראשם של פעילי ספורט אחרים".



לדברי סניגורו של קופל, עו"ד רון רוטשילד, קופל פעל שנים רבות בעסקי הביטוח והשתמש בחלק מהכנסותיו כדי להשקיע בנדל"ן בארצות הברית. עו"ד רוטשילד הוסיף כי, קופל דיווח באופן גלוי על הכנסות אלה ושילם מיסים לכל אורך השנים. אולם, בין הצדדים, נתגלתה מחלוקת מסויימת מורכבת בשאלה האם ניתן לקשר בין עסקי הנדל"ן לבין עסקי הביטוח. "אני מתפלא על מס הכנסה שלאחר למעלה משישה חודשי דיונים אזרחיים החליט, כאמצעי לחץ על קופל, להפוך נושא אזרחי לחלוטין לחקירה רק כדי שיסכים לשלם כספים שאופן גבייתם שנוי במחלוקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully