וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים סמסונג גלקסי אס בסלקום? הסתפקו בפרסומת

רותי לוי

6.12.2010 / 16:23

ג' ראה את הפרסומת באתר סלקום אך במרכז השירות גילה כי המכשיר אינו נמצא במלאי



בעמוד הבית של סלקום, מעט מעל הודעת ההתנצלות על המהומה של שבוע שעבר, מוצגת פרסומת. "אתה יכול להרשות לעצמך" - נכתב מעל תמונות מתחלפות של 6 מכשירים שונים, שלצדן הכיתוב "0 שקל".



סלקום מציעה ללקוחותיה מבחר מכשירים מתקדמים דוגמת: מוטורולה מיילסטון, סוני אריקסון ויואז, htc, בלאקברי וסמסונג גלקסי אס. בלחיצה על האחרון תוכלו לקרוא כי "samsung galaxy s i9000 - הוא מכשיר הדגל של samsung המציע את הטוב ביותר כמעט בכל קטגוריה: מסך מגע multi touch, מצלמת 5mp ומערכת הפעלה אנדרואיד 2.2 (froyo)".



השתכנעתם?



גם ג' השתכנע. בשבוע שעבר הוא כיתת רגליו למרכז השירות של סלקום, לקח מספר, המתין כשעה, התיישב מול נציגה שהציגה בהתלהבות את המבצע המשתלם והכל בכדי לגלות כי המכשיר חסר. "המכשיר אינו נמצא במלאי החברה בכל הארץ מזה מספר ימים, וסלקום מצידה לא טרחה ליידע או לפרסם זאת. אפילו הנציגה לא היתה מעודכנת", אומר ג'.



ג' סבור כי "מדובר בהטעיה צרכנית מדרגה ראשונה", ותהה "מדוע אין שום חיווי באתר או בהודעה קולית במוקד המכירה הטלפוני? מדוע הפרסומת נותרה על כנה?".



במוקד המכירה הטלפוני של סלקום דווקא הקפידו להקדים בהודעה קולית שמבשרת "לקוחות יקרים מכשיר אייפון 4 אזל זמנית מהמלאי", נאלצנו להמתין זמן ארוך למענה אנושי של נציגת שירות המכירה הטלפוני שתעדכן אותנו כי המוצר יגיע "אך רק בעוד שבוע שבועיים".



מסלקום נמסר בתגובה: "אנחנו דוחים את הטענות בדבר הטעיה צרכנית - על הסף. כחלק ממבצע מכשירים אטרקטיבי הכולל מגוון של למעלה מ-15 מכשירים, החברה נערכה עם מלאי גדול של כל המכשירים שמוצעים ללקוח. דגם זה זכה לביקוש גבוה במיוחד ואנו ממתינים כעת לחידוש המלאי שייערך בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully