וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר נציגות השופטים ורדה אלשיך הציגה מועמדות לכהונה נוספת: "שמלחמת הבחירות תהיה נקייה"

שני מזרחי

6.12.2010 / 19:22

תתמודד מול שופט בית המשפט המחוזי בירושלים יוסף שפירא



השופטת ורדה אלשיך הודיעה היום (ב') על הצגת מועמדותה לכהונה נוספת לתפקיד יו"ר נציגות השופטים. היום היה המועד האחרון להצגת מועמדות. השבוע אמרה למקורביה שהחליטה להתמודד בעקבות פניות רבות שקיבלה.



אלשיך תתמודד בבחירות לתפקיד מול שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, יוסף שפירא, שברך אותה על מועמדותה ובהודעה דואר אלקטרוני שהעביר אליה ולשאר חברי הנציגות כתב: "להתמודדות ערך בפני עצמו".



בנוסף בהודעתו ביקש שפירא מהשופטת אלשיך שבישיבה הקרובה של הנציגות, ביום שישי השבוע, תיבחן אפשרות שכלל השופטים יוכלו להצביע בבחירות ולא רק חברי הנציגות כפי שנהוג: "ישנם שופטים הסבורים שבחירות יו"ר לנציגות צריכה להיעשות על ידי כל השופטים, בעיקר מן הטעם שהיו"ר אמור להוביל את עמדת הנציגות בנושאים הנוגעים לכל אחד ואחד מהם". לפיכך, ביקש השופט שפירא לדון בבקשה ולבחון אותה ובמידת הצורך אף לדחות את הבחירות: "אם יהיה לכך רוב נערך בהתאם תוך שקילת דחיית הבחירות".



השופטת אלשיך, לאחר שהצהירה על מועמדותה כתבה לשופט שפירא: "אני מאוד מקווה ומביעה משאלה שמלחמת הבחירות תהא נקייה, שקופה ונאותה לשופטים ולא לוועדי עובדים". נציגות השופטים מונה 36 שופטים מכל מחוזות השיפוט והיא מייצגת את האינטרסים של השופטים מול הנהלת בימ"ש ובפורומים שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully