וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת קפנטו עוברת לחלב אורגני - מחירי משקאות הקפה לא יעלו

רינה רוזנברג

7.12.2010 / 7:01



>> רשת קפנטו תעבור להשתמש בחלב אורגני בכל 15 סניפי הרשת. מחיר משקאות הקפה לא ישתנה בעקבות המעבר. זוהי הפעם הראשונה בישראל שבה רשת בתי קפה עוברת לשימוש גורף בחלב אורגני.

החלב, תוצרת הרדוף מבית תנובה, יהווה חומר גלם יחיד להכנת משקאות הקפה, ומלבד משקה סויה - לא יוצעו סוגים נוספים של חלב. חיים מלכה, מנכ"ל הרשת, טוען כי לאורך תקופת ההסכם של הרשת עם חברת הרדוף ההשקעה הכספית היא של כמיליון וחצי שקל להשלמת הפערים ברכישת חלב אורגני, שעלותו גבוהה פי שלושה ממחיר חלב רגיל. "זאת אומרת שאנחנו נספוג את העלייה במחיר הכנת הקפה כדי שזה לא יגיע לכיס של הזכיין, ושהלקוחות יוכלו להמשיך לשלם את אותו המחיר".



החלב האורגני תוצרת הרדוף מגיע מהרפת האורגנית היחידה בישראל, הסמוכה למחלבה בקיבוץ הרדוף. החלב המגיע מן הרפת נארז עד 10 שעות מרגע הגעתו, תוך הבטחת טריות מקסימלית למוצר. מלכה רואה במעבר לשימוש בחלב אורגני חלק ממודעות לצרכיו המגוונים של הלקוח: "רשת קפנטו מובילה זה 15 שנה מהלכים חדשניים. העובדה שקפנטו היא רשת קטנה ואינטימית שבה יש לנו היכרות קרובה עם קהל הלקוחות, מהווה יתרון ומאפשרת לנו להוביל שינויים ברמה הקולינרית. מאמצינו לבידול בשוק הקפה באים לידי ביטוי במתן שירות יוצא דופן שכזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully