וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעלי הליכה לטיולים

אביב דילבסקי

7.12.2010 / 7:01

מתאים לי



גברים

קולומביה לטיולים קלים



>> הנעליים מדגם tech bm3565-pole creek omni קיבלו מחמאות על העיצוב, הן נוחות ואטומות למים. עם זאת, ההגנה שהן מעניקות פחותה לעומת נעליים בסטנדרט זה, והן כנראה מיועדות לטיולים קלים יותר. נדרשת הסתגלות משום שהן לוחצות מעט בהתחלה. המדרסים נשלפים.



להשיג: חנויות קולומביה בירושלים ובהרצליה פיתוח



779



שקל



ברגהאוס להגנה טובה על הרגל



>> הנעליים מדגם explorer trek אטומות למים ומעניקות הגנה טובה לכף הרגל, אך הן מעט מסורבלת וכבדות. המדרסים של הנעליים לא נשלפים - דבר שיקשה מעט על מי שמשתמש במדרסים אישיים. העיצוב של הנעל נאה והסוליה עמידה וחזקה.



להשיג: רשת פיוז'ן



900



שקל



גרמונט למטיילים מקצועיים



>> הנעליים מדגם mesa הן קלות ומקצועיות לטיולים, עם הגנה טובה על כף הרגל מלפנים ומאחור. הן מצוידות בסוליות של חברת ויברם האיטלקית הידועה. הנעליים אטומות למים והסוליות נשלפות, כך שניתן להכניס מדרסים אישיים בקלות. הנעליים נוחות מאוד כבר מהנעילה הראשונה.



להשיג: רשת למטייל



999



שקל



נשים



מרל להליכה קלה במים



>> הנעליים מדגם cameleon מסורבלות מעט מבחינת הנוחות והמראה, אך קלות יחסית ואטומות. בהליכה ראשונה הורגשה אי נוחות שאף לוותה בכאב ברגליים ובגב. התחושה בניסיונות הבאים השתפרה, אך התמיכה לכף הרגל לא מושלמת. הלשונית ושולי הנעליים לוחצים על אזור הקרסול.



להשיג: רשת מגה ספורט



599



שקל



880



שקל



סלומון לטיולים באזורים קרים



>> הנעליים מדגם contagrip כבדות מעט, אך נוחות מאוד ותומכות בכף הרגל. הן אטומות ומרופדות, כך שהן עדיפות לטיולים בטמפרטורות נמוכות - הליכה בהם בטמפרטורה גבוהה נתנה תחושה שכפות הרגליים מתבשלות. רצועת גומי קדמית מגינה היטב על הרגל ממכות וזעזועים.



להשיג: רשת למטייל



מאמוט אחיזה טובה לכף הרגל



>> הנעליים, מדגם nova gtx, סטנדרטיות למדי לטיולים, גמישות ורכות עם אחיזה טובה של כף הרגל. קלות יחסית ונוחות מאוד להליכה ממושכת. הנעליים נושמות, ואף שהן אטומות למים ההרגשה בכף הרגל מאווררת ונעימה. העיצוב של הנעליים יפה ומתאים להליכה אתן גם ביומיום.



להשיג: אלפיין סטייל



890



שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully