וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוסדיים טירפדו לבעלי ביטוח ישיר הטבה של 5.7 מיליון שקל

נועם בר

7.12.2010 / 7:01



>> המוסדיים טירפדו תוכנית של ביטוח ישיר להעניק לבעלי השליטה, בני הדודים מוקי ודורון שניידמן, הטבה בשווי 5.7 מיליון שקל. בביטוח ישיר רצו להיטיב עם בעלי השליטה והציעו תוכנית לשדרוג חבילת האופציות שהוענקה לשניים ב-2005 בהיקף כולל של 2.4 מיליון אופציות - המהוות 3.6% מההון המונפק של ביטוח ישיר.

התוכנית הציעה להאריך את תוקף האופציות ב-5 שנים מ-2011 ל-2016 ולהוריד את מחיר המימוש של האופציות ב-38% ל-9.5 שקלים לאופציה. בסך הכל היה שווי ההטבה 5.7 מיליון שקל - 2.8 מיליון שקל לכל אחד.



הגופים המוסדיים המחזיקים במניה, אותתו לחברה כי תהיה להם בעיה לאשר את התוכנית כמו שהיא. המוסדיים הגדולים המחזיקים במניה הם קבוצת כלל, מנורה הראל ופסגות. "המוסדיים כיום כבר לא ממהרים לאשר אופציות לבעלי שליטה", אמר מקורב לנושא.



לבסוף החליטו בביטוח ישיר לשנות את התוכנית ובמקום שינוי תנאי האופציות, להעניק לשניידמנים, בעלי השליטה, הלוואה לשש שנים, צמודה, נושאת ריבית שנתית של 4% בהיקף של 9.5 מיליון שקל לצורך רכישת מניות ביטוח ישיר. מנכ"ל החברה, דורון שניידמן, יקבל הלוואה של 5 מיליון שקל ומוקי שניידמן המשמש כיו"ר דירקטוריון ביטוח ישיר, יקבל הלוואה של 4.5 מיליון שקל.



"השניידמנים מאמינים שמחיר המניה כיום הנמוך ב-50% ממחיר השיא של המניה, הוא מחיר שהסבירות בו לעלייה גבוה מאוד, ככה שמבחינתם אין הבדל בין שינוי תנאי האופציות לנתינת הלוואה", אמר מקורב לחברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully