וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזיקי האג"ח של אלדן-טק לא אישרו ההצעה של דן ללוז

מאת מיכאל רוכוורגר

7.12.2010 / 7:01

ללוז תיכנן להשקיע באלדן-טק 3.9 מיליון שקל תמורת הקצאת 14.41% ממניותיה



>> דן ללוז, היו"ר לשעבר של בית ההשקעות מגדל שוקי הון, צפוי לחפש לעצמו חברת יעד חדשה לרכישה. זאת לאחר שהצעתו לרכישת השליטה, במסגרת הסדר החוב, בחברת הנדל"ן אלדן-טק, שבשליטת יוסף בודשטיין (57%), פקעה מבלי שמחזיקי האג"ח של החברה נתנו לכך אישור עקרוני.

בהתאם לתנאי ההצעה, תיכנן ללוז להשקיע באלדן-טק 3.9 מיליון שקל ממקורות עצמיים, תמורת הקצאת 14.41% ממניותיה. כמו כן דובר על כך שללוז יקבל אופציות לרכישת מניות נוספות של אלדן-טק במחיר של 75 אגורות ל-1.5 שקל למניה (כיום מניית אלדן-טק נסחרת במחיר של 55 אגורות למניה), כך שעם מימושן המלא הוא היה אמור להגיע לאחזקה של עד 65% בחברה.



הצעתו של ללוז התייחסה לכך שהשליטה בחברה תהיה משותפת לו ולבודשטיין במשך תקופה של 5 שנים (כל עוד כל אחד מהשותפים יחזיק לפחות 12% מהון המניות של אלדן-טק), כשתוכנן כי ללוז ימונה למנכ"ל אלדן-טק, ששמה היה אמור להשתנות לחושן השקעות, וכן ליו"ר חברה הבת רילון.



אלדן-טק, הפועלת במזרח אירופה ובישראל בעיקר בתחום נדל"ן מניב, חייבת למחזיקי האג"ח כ-28 מיליון שקל (מתוכם לא עמדה בתשלום של כ-10 מיליון שקל במארס האחרון), וכבר יותר משנה וחצי אינה מצליחה להגיע להסדר.



במסגרת ההסדר שהציע ללוז, דובר על דחייה של התשלומים, חיזוק בטחונות והעלאה של שער הריבית. כמו כן ההסדר המוצע כלל תשלום של 2.5 מיליון שקל, ואילו היתרה היתה אמורה להיפרע בשני תשלומים שווים בסוף יוני 2016 ותשלום נוסף כעבור שנה. כמו כן ההסדר היה אמור לכלול פריסת חוב של כ-40 מיליון שקל של חברה הבת רילון, שבאמצעותה מתבצעת עיקר הפעילות של אלדן-טק.



מניית אלדן-טק ירדה בשנה האחרונה ב-20% והחברה נסחרת לפי שווי של כ-20 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully