וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבטח הציעה עסקת החלף בתפרון - המשקיע הפרטי הסכים

מיכאל רוכוורגר

7.12.2010 / 11:18

מגן דורש להעניק לכלל בעלי המניות זכות לרכוש מניות באותם תנאים שהעניקה החברה למבטח שמיר



נמשכת הסאגה סביב דרישותיו של בעל מניות מהציבור בתפרון, דני מגן. מגן המחזיק במניות תפרון בשווי של 700 אלף שקל, דורש להעניק לכלל בעלי המניות מהציבור זכות לרכוש מניות באותם תנאים שהעניקה החברה למבטח שמיר שבשליטת מאיר שמיר ולבעלי עניין אחרים בחברה.



מגן פנה באמצעות עו"ד גיא גיסין בדרישה זו לפני כשבוע וחצי לקראת אסיפת בעלי המניות של תפרון. באסיפה אמורים לאשר כמה עסקות הקשורות לפעילות החברה, בהן רכישת פעילות בתחום מוצרי ההלבשה תחתונה מחברת נובל הקנדית, וכן רכישה של מניות נוספות של תפרון בידי נובל תמורת הזרמה של 5.2 מיליון דולר.



ואולם מה שהטריד את מגן היתה הטענה כי מבטח שמיר ניצלה לכאורה מידע פנים שהיה לה במהלך המגעים עם המשקיע הקנדי, וכך אמורה היתה להשקיע כ-1.3 מיליון דולר במחיר דומה לזה של נובל תמורת הקצאה של 9.9% נוספים בתפרון.



בתגובה למכתב של עו"ד גיסין, משיבים במבטח שמיר, באמצעות משרד עו"ד שניצר, גוטליב, סאמט ושות', כי מאיר שמיר ובנו גיא שמיר דוחים מכל וכל את מה שנטען במכתב: "מרשתי נאותה להשקעה של 1.3 מיליון דולר לפי בקשתה של נובל, שהתנתה את השקעתה בתפרון בהשקעתה של מרשתי, שנועדה לסייע לתפרון. בנוסף, הבנקים הנושים בתפרון עמדו על כך שמרשתי תצטרף להשקעה זו של נובל בתפרון".



בתוך כך הציעה מבטח שמיר למגן להיכנס לנעליה בהשקעה של עד 1.3 מיליון דולר, אך כנראה שלא העריכה כי מגן ייענה להצעה. כעת לאחר שמגן נענה להצעה זו, דורש מגן באמצעות עו"ד גיא גיסין מתפרון להוציא דיווח לבורסה על השתלשלות העניינים, וכן לתאם למגן פגישה דחופה עם חברי הדירקטוריון של תפרון ונושאי משרה בה כדי להסדיר את החלפת המועמדים מטעם מבטח שמיר למועמדים מטעם מגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully