וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי טבעול הצטרפו להסתדרות העובדים

חיים ביאור

7.12.2010 / 12:00

במפעל טבעול, שנמכר לפני חצי שנה לחברת אסם, מועסקים 270 עובדים, הדורשים עכשיו השוואת תנאים לאלו של העובדים בחברת האם. דוד בן הרוש נבחר כיו"ר ועד הפעולה

עובדי מפעל המזון טבעול בקיבוץ לוחמי הגטאות התאגדו במסגרת ההסתדרות והקימו ועד פעולה מתוכם. ראש האגף להתאגדות עובדים בהסתדרות, עו"ד שי תקן, ועו"ד אמיר באשה מהלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי הודיעו להנהלת החברה על החלטת העובדים להצטרף להסתדרות. הם דרשו מהנהלת טבעון לפתוח במשא ומתן עם הוועד להסדרת תנאי העסקתם ובטחונם התעסוקתי של העובדים במסגרת הסכם שכר קיבוצי.

במפעל טבעול, שנמכר לפני חצי שנה לחברת אסם, מועסקים 270 עובדים. העובדים בחרו בדוד בן הרוש כיו"ר ועד הפעולה. בן הרוש אמר כי מטרת ועד הפעולה היא להיכנס למשא ומתן עם הנהלת טבעול, יחד עם נציגי ההסתדרות, כדי להביא להשוואת תנאי השכר וההעסקה בטבעול לאלה הקיימים בחברה האם אסם. תנאי השכר והעסקה באסם מעוגנים בהסכם קיבוצי שנחתם לפני שנים רבות והם נחשבים מהטובים בענף המזון.

ההתארגנות של עובדי טבעול במסגרת ההסתדרות באה כהמשך להתארגנות של קבוצות עובדים נוספות, לרבות בענף המזון, כמו למשל של עובדי חברת הקייטרינג הגדולה שפע, שבה אף נחתם הסכם שכר קיבוצי לפני כמה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully