וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין מקום לחברות קטנות: גם הנפקת קורנית בוטלה עקב ביקוש נמוך

יעל פטר

7.12.2010 / 11:41

קורנית תיכננה לגייס 24 מיליון שקל - בהנפקה נרשמו גיוסים של 5 מיליון בלבד



לאחר ביטולי הנפקות חברות הביומד, צ'ק קאפ ופארמה 2 בי שבוטלו השבוע, גם הנפקת חברת הדפוס הדיגיטלי, קורנית, בוטלה לאחר שנרשמו בהנפקה אמש ביקושים נמוכים. קורנית רצתה לגייס כ-24 מיליון שקל, אולם התקבלו ביקושים בסך 5 מיליון שקל בלבד - מה שמצביע כנראה, על כך שהשוק לא תומך בחברות קטנות ומצפה להנפקות גדולות בלבד. מחיר המניות המינימלי היה 4.8 שקל למניה, שהיה אמור לשקף שווי שוק של כ-84 מיליון שקל לפני הכסף.



קורנית היא חברה העוסקת בדפוס ובדיו. החברה מחזיקה 4 חברות בנות הפועלות באירופה, ארה"ב ואסיה. לחברה שני מגזרי פעילות עיקריים, המגזר הראשון הוא תחום פיתוח ויצור של מדפסות דיגיטליות לתעשיית הטקסטיל, והמגזר השני הוא יצור ושיווק דיו למדפסות דיגיטליות מתוצרתה.



קורנית הציגה הכנסות ברבעון השני של השנה של 5.2 מיליון דולר - עלייה של כ-26% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. בחצי שנה הראשונה של 2010, ההכנסות עלו ב-15% ל-9.3 מיליון דולר. הרווח התפעולי של החברה בחצי שנה עלה פי 2.7 ל-1.9 מיליון דולר והרווח הנקי לתקופה של חצי שנה עלה פי 2.3 ל-1.6 מיליון דולר. החתם המוביל היה אי.בי.אי חיתום, וחתמים נוספים היו מיטב ואקסלנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully