וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר תחת אזהרה: מונעת מידע מהלקוחות

7.12.2010 / 12:30

הרשות להגנת הצרכן הזהירה את פרטנר כי היא עוברת על החוק ולא מספרת ללקוחותיה, בין השאר, על זכותם לבטל עסקות ועל הדרך לעשות זאת. שיטה זו, אמרו ברשות, תגרור לנקיטת הליכים

הרשות להגנת הצרכן בדקה פניות צרכנים ומצאה כי בדרך של שגרה נמנעת פרטנר (-1.27% , 7800.0) מלמסור הסכם בכתב ובעל פה שמכיל את פרטים כגון: זכות הצרכן לביטול העסקה ודרכי הביטול, פרוט התשלומים בגין ביטול ככל שישנם ודרך חישובם, משך העסקה ומועד קיומה או את פרטי העוסק והכתובות באמצעותן ניתן למסור הודעה על ביטול העסקה.

הממונה על הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן, עו"ד תמר פינקוס, הורתה למנכ"ל פרטנר, יעקב גלברד, לספק ללקוח בעת ביצוע עסקה במכר מרחוק (אינטרנט, טלפון וכו') וברוכלות (כאשר החברה מגיעה לביתו או למקום עבודתו של הצרכן) הסכם מפורט הן בכתב והן ובעל פה על פי סעיף 13(ג) בחוק הגנת הצרכן. אי מילוי דרישת הממונה מהווה עבירה נמשכת ועלול לגרור נקיטת הליכים.

פינקוס מציינת כי "חוק הגנת הצרכן מחייב מתן הסכם בכתב ובעל פה. הימנעות מכך פוגעת בצרכנים ולא מאפשרת להם לקבל את המידע המהותי בעסקה ואת זכותם לבטל העסקה ואופן הביטול, ובכך לבחון את כדאיות העסקה ואת האפשרות לחזור ממנה".

מחברת פרטנר נמסר בתגובה כי "פרטנר דוחה את הטענות המועלות על הסף ומדגישה כי החברה מקפידה למלא אחר הוראות חוק הגנת הצרכן במלואן. מעבר לכך, תמהה פרטנר על ההודעה מטעם הממונה על הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן במשרד התמ"ת ומצרה על הפרסום טרם התייחסותה של פרטנר למכתב מטעמה של הרשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully