וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד מגורים במו"מ למכירת 50% מפרויקט שוק בצלאל לצמח המרמן

רנית נחום-הלוי

7.12.2010 / 12:52

החברה מבקשת כ-50 מיליון שקל; עשויה לחדש מגעים עם חברות נוספות בימים הקרובים



אלעד ישראל מגורים, זרוע המגורים של יצחק תשובה בדלק נדל"ן, ממשיכה לנהל משא ומתן למכירת 50% מפרויקט המגורים שהיא מקימה במתחם שוק בצלאל בתל אביב. לאחרונה ניהלה הקבוצה משא ומתן להכנסת חברת צמח המרמן כשותפה בפרויקט.



אלעד מגורים מבקשת למכור 50% מזכויות הבנייה בקרקע תמורת כ-50 מיליון שקל. במידה והמשא ומתן בין הצדדים לא יבשיל בימים הקרובים, חברת אלעד מגורים תחדש מגעים עם חברות נוספות שבוחנות גם כן כניסה כשותפות בפרויקט.



שוק בצלאל הוא מתחם מסחרי במרכז העיר תל אביב המשתרע על שטח של כ-16 דונם, בין הרחובות קינג ג'ורג', בצלאל, בית לחם, טשרניחובסקי ומכבי. השוק הוקם בשנות העשרים של המאה ה-20'. קבוצת אלעד מגורים (לשעבר דנקנר השקעות) נכנסה למקום ב-2005, כשרכשה את הקרקע תמורת 6 מיליון דולר במכרז של העירייה. לפי תוכנית בניין עיר, ניתן לבנות במקום שני מבנים בני 7-8 קומות ועד 160 דירות קטנות של 2.5-3 חדרים.



חברת אלעד מגורים ניהלה מגעים גם עם חברת גינדי השקעות, שביקשה לרכוש את המתחם כולו תמורת למעלה מ-100 מיליון שקל. באלעד מגורים ביקשו להישאר שותפים בפרויקט ולכן דחו את ההצעה.



בימים אלו נמצאת 'אלעד ישראל מגורים' במהלך למיזוג עם החברה הציבורית תמיר פישמן נדל"ן, בדרך להרחבת פעילות הבנייה למגורים שלה בישראל. כיום משלימה החברה בניית מספר פרויקטים בצבר של למעלה מ-1,000 דירות. בין הפרויקטים המובילים, 'צמרת דנקנר' בתל אביב, 'אלעד ישראל ירושלים' בבית וגן, 'דנקנר על הים' ו'דנקנר בשרון' בנתניה, נס ציונה valley ולב הסביונים בפתח תקוה בשותפות עם אפריקה ישראל. החברה גם בוחנת כניסה לראשון לציון והמשך ההשקעה בשכונת בבלי ובסמוך לפארק דרום בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully