וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנפקת ביומד נוספת נתקלת בקשיים: רוסטה גרין דוחה את הנפקתה הראשונה לציבור

ליאור זנו

7.12.2010 / 16:06

הדחיה נובעת מכך ש"משקיעים פוטנציאלים ביקשו זמן נוסף לבחינת הנושא"; החברה ביקשה לגייס 28 מיליון שקל



חברת הביומד רוסטה גרין, שהוקמה כספין אוף לאחת החטיבות ברוזטה ג’נומיקס, הודיעה כי ההנפקה הראשונה לציבור שתוכננה להתבצע היום תידחה. בהודעתה מסבירה החברה כי הדחיה נובעת מכך ש"משקיעים פוטנציאלים ביקשו זמן נוסף לבחינת הנושא".



מדובר בחברת ביומד שלישית בשבוע האחרון שבהנפקתה הראשונית מתגלות בעיות. בשבוע שעבר בוטלו הנפקותיהן המתוכננות של צ'ק קאפ ופארמה 2 בי. רק הבוקר נודע כי גם הנפקת חברת הדפוס הדיגיטלי, קורנית, בוטלה בעקבות ביקושים נמוכים.



במקרה זה, טוענת החברה כי מדובר רק בדחיה זמנית, המוערכת בכשבועיים, במהלכם מקווה החברה לפרסם תשקיף נוסף לציבור, על בסיס דו"חותיה הכספיים לרבעון השלישי של 2010. התשקיף הנוכחי מתבסס על דו"חות הרבעון השני של השנה, אך היום היה היום האחרון בו יכולות היו חברות לגייס על בסיס הדו"חות הקודמים. את ההנפקה מובילה כלל חיתום.



רוסטה גרין תכננה לגייס 28 מיליון שקל, על ידי הנפקת מניות ואופציות שחולקו ליחידות. רוזטה מציעה למשקיעים יחידות הכוללות 25 מניות במחיר מינימלי של 9.9 שקל למניה, יחד עם 25 כתבי אופציה מסדרה 1 ו-25 כתבי אופציה מסדרה 2. החברה מתכננת להנפיק 2.8 מיליון מניות, המהוות 30% מהחברה. בדילול מלא (במידה וכל האופציות שהוקצו ימומשו), יחזיקו בעלי רוזטה ב-40% מהחברה.



רוסטה גרין מתמחה בשימוש במיקרו-rna (חלק מהחומר הגנטי, dna), עבור טכנולוגיות "ירוקות", בהן השבחת יבולים לחקלאות ומקורות אנרגיה חלופיים, על בסיס צמחים (ביופיול). במחקרים שביצעה החברה ב-3 השנים האחרונות פותחו אצות עם תכולת אנרגיה גבוהה יותר מהרגיל, וצמחים בעלי עמידות משופרת למחסור במים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully