וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים החדשים של ביפ: רצועת לילה בערוץ 2 ומועדון סטנד אפ בת"א

אופיר בר-זהר

7.12.2010 / 17:18

קשת תשקיע 15 מיליון שקל בביפ בשנה הקרובה ותהפוך את הערוץ לחברת הפקות



ביפ מודיע כי הוא ימשיך להתקיים, זאת למרות שהערוץ יירד ממסכי חברת הכבלים הוט בתחילת 2011, כאשר קשת תשקיע 15 מיליון שקל בערוץ ב2011. במצגת שערך הערוץ ביום שני בערב בתל אביב הודיעו אנשיו כי יפעלו בכמה אפיקים שונים: שידור בערבי שישי של זכיינית ערוץ 2 קשת; כחברת הפקה ופיתוח תכני טלווזיה; כאתר אינטרנט עצמאי; וכמפעיל מועדון סטנד אפ תל אביבי, זאת מעבר לשידורים בערוץ 2.



החל ב24 לחודש ישודרו תכני ביפ בערוץ 2 בלילות שישי לאחר ארץ נהדרת. במסגרת השידורים בקשת תשובץ לאחר ארץ נהדרת התוכנית טלוויזיה במיטבה בהנחיית דודו ארז, אבי אטינגר ושחר חסון, תוכנית שתעסוק בפרשנות קומית של תכניות הטלוויזיה הבולטות של השבוע האחרון. לאחר מכן ישודר רצף שידורי ביפ אל תוך הלילה עם תוכניות חדשות. במסגרת אתר האינטרנט, שיהיה נפרד מאתר מאקו של קשת, ישודרו בעיקר קטעי וידאו ומערכונים ותינתן במה ליוצרים חדשים. כמו כן בביפ אומרים כי הערוץ ישדר כערוץ טלוויזיה לכל דבר, עם שידור של 24 שעות ביממה שיכלול תכנים חדשים וישנים.



מעבר לכך יופעל על ידי החברה הביפ קומדי בר - מועדון סטנד אפ קומדי במרתף הלונדון מיניסטור בתל אביב, בשותפות עם המפיק דורון פרידמן. במקום ייערכו הופעות שאף ישודרו באתר החדש. מבחינת הפקות תוכן נמסר מביפ כי "ב2011 ביפ תעמיד שורה של הפקות מקור פרי פיתוחה, עבור קשת ועברו פלטפורמות אחרות בשוק, בתקציב כפול מ2010. בנוסף תמשיך ביפ לפתח פורמטים מקוריים למכירה בעולם, בעקבות ההצלחה של מכירת פורמט השעשועון סיימון".



העורך הראשי של "ביפ" יובל נתן, אמר לדהמרקר כי בערוץ נותר אותו מספר העובדים המסתכם בכ20 עובדים קבועים ומספר גדול של פרילאנסרים, וכי מנסים למצוא פתרון בקשת לכמה עובדים נוספים מתחומי הפלייליסט והפרומו.



לדבריו, "יש פה הזדמנות גדולה עבורנו: להמשיך את הדרך של ביפ, באופן רחב יותר, חופשי יותר, ועם הרבה יותר קהל פוטנציאלי. זה אתגר מאוד מעניין עבור עובדי ביפ והטאלנטים שלנו, ואני מאמין שנעמוד בו בכבוד ושהקהל הנאמן של ביפ ימשיך ללוות אותנו לכל אשר נלך". נתו הוסיף כי "ההתנתקות מהכבלים הכניסה אנרגיה יצירתית וחדשה לביפ וחידדה את יעודו. בשנה הבאה נפיק תכנים מקוריים בהיקף אשר יעלה על השנים האחרונות".



בנוגע לשאלה מדוע לא הפך ביפ לערוץ עצמאי בתשלום באחת הפלטפורמות ענה נתן כי "בדקנו את הדבר לעומק. מבחינת היתכנות כלכלית זה מאוד לא ברור, והיכולת של ערוץ עצמאי שיקבל מקום רחוק בשלט להיות משמעותי לא ממש קיימת. בפלטפורמה הקיימת אפשר לעשות יותר. אנחנו בתנופת פיתוח גדולה ובמשאים ומתנים, ואני מניח שבשבועות הקרובים נוכל לבשר על דברים בהקשר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully