וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחילת עונת המבצעים גרסת הרשת:

נתן ליפסון

8.12.2010 / 7:07

בשבוע שעבר נורתה יריית הפתיחה למכירות סוף העונה בארה"ב - מי הרשתות שנערכו נכון לתפעול המערכה האינטרנטית ומי כשלו ? הממשק של אייפד אהוב על דור העתיד - כך קובעים הפעוטות ? וגוגל שוב על הכוונת של האיחוד האירופי



כך השתמשו הרשתות הגדולות בטוויטר ביום שישי השחור

>> כיצד השתמשו רשתות השיווק הגדולות בארה"ב בטוויטר ביום שישי השחור - היום שלאחר חג ההודיה והמועד המסמל את תחילת עונת הקניות של סוף השנה? לרשת מוצרי האלקטרוניקה בסט ביי היו את כמות העוקבים הגדולה ביותר - 108 אלף. היא היתה גם הפעילה ביותר באותו יום שישי - כ-70 טוויטים, רבים מהם עם הצעות ספציפיות וחלקם עם תמונות של התורים בחנויות הרשת.



(30.11.10 ,kate kaye, clickz)



cyber monday: ההצלחה של ליווייס, הכישלון של ג'יי.סי פני



>> עם התרחבות השימוש באינטרנט כזירה לקניות, נוצר והתרחב השימוש במושג "cyber monday" - יום שני שאחרי חג ההודיה - כאות להתחלת עונת הרכישות באינטרנט. רשת ההלבשה ג'יי.סי פני החמיצה את ההזדמנות: עמוד הפייסבוק שלה היה מלא תגובות זועמות של גולשים שלא הצליחו לבצע רכישות באתר שלה. מנגד, ליווייס אירגנה מכירה בת ארבע שעות שבהן ניתנה הנחה של 40% - לשמחת הגולשים.



(29.11.10 ,christopher heine, clickz)



רשות הסחר האמריקאית: לאסור מעקב פרסומות אחר גולשים



>> רשות הסחר הפדרלית האמריקאית (ftc) החליטה להמליץ לאסור על מפרסמים לבצע מעקב אחר הגולשים באמצעות פרסומות. ההמלצה מגיעה בד בבד עם יוזמה בתוך תעשיית הפרסום האמריקאית להקים גוף לפיקוח עצמי - מה שלמעשה מרוקן מתוכן את היוזמה הזו. תעשיית הפרסום, קבעה ה-ftc, הגיבה באיטיות רבה מדי לנעשה בענף.



(1.12.10 ,kate kaye, clickz)



מחקר: פרסומות אפקטיביות באייפד - נקיות ומעוררות רגש



>> פרסומות טובות באייפד לא יכולות להיות מתסכלות וחייבות לעורר רגשות; כך עולה ממחקר שנערך על ידי טיים, יוניברסל מקאן ו-emsense, המשתמשת בשיטות ביומטריות. האינטראקציה עם הפרסומות תלויה בתשומת הלב החזותית, נגישות והיכולת לנוע מהעמוד הראשי של הפרסומת לאלמנטים האינטראקטיביים המצויים בה.



(30.11.10 ,maureen morrison, advertising age)



על כל פעוט שמעדיף טלפון של מיקרוסופט, עשרה בוחרים באייפון



>> אם ההעדפה של פעוטות היא הדרך הטובה לדעת איזה ממשק אינטואיטיבי יותר ויאומץ על ידי דור העתיד, הרי שבשאלה אם אייפון גובר על טלפונים שהותקנה בהם מערכת ההפעלה של מיקרוסופט, 7 windows phone, התשובה היא בהחלט כן: על כל עשרה פעוטות שהעדיפו אפליקציית זיכרון לפעוטות באייפון, אחד בלבד העדיף את זו של מיקרוסופט.



(4.12.10 ,michael arrington, techcrunch)



ביקורת חריפה של האיחוד האירופי נגד גוגל: מנצלת מעמדה



>> גוף ההגבלים העסקיים של האיחוד האירופי פירסם את הביקורת המקיפה ביותר שביצע עד כה נגד גוגל, על רקע טענותיו שענק החיפוש משתמש לרעה במעמדו בשוק החיפוש. הטענות הן סביב שלושה עניינים עיקריים: מיקום מתחרותיה במקומות נמוכים בתוצאות החיפוש, חיוב מפרסמים לבלעדיות והטלת מגבלות על העברת קמפיינים למתחרותיו.



(30.11.10 ,robert andrews, paidcontent)



טבלת הבאזז השבועית של adage:



השקט שסלבריטאים כפו על עצמם הרעיש את המדיה החברתית



ההחלטה של דמויות ידועות רבות, בהן ליידי גאגא וג'סטין טימברלייק, שלא להשתמש בחשבונותיהם במדיה החברתית כאות להזדהות עם יום האיידס העולמי היה הנושא שהעסיק יותר מכל את הגולשים במדיה החברתית בשבוע שעבר. הדיווחים על האפשרות שגוגל תרכוש את גרופון, שבסוף לא התממשו, הגיעו רק למקום השלישי.



(2.12.10 ,advertising age)



שיחת היום



נושאי השיחה הפופולריים בקרב הגולשים



1



שתיקה רועמת: סלבריטאים רבים השתיקו את חשבונות הטוויטר והפייסבוק שלהם על מנת לעורר מודעות ליום האיידס - והצליחו לייצר רעש ברשת



2



זוכה ברשת: הזמר אמינם השתלב בטקס mtv עם עשר מועמדויות, וזכה גם בבאזז רחב ברשת



3



עסקת מיליארדים: ההערכות לפיהן גוגל תרכוש את גרופון תמורת כמעט 6 מיליארד דולר - שהתבדו - הסעירו את הגולשים



4



מתנת חג: השערות לפיהן יאהו תפטר עובדים ערב חג המולד לא הועילו לתדמית שלה ברשת - הגולשים לא אהבו את הרעיון



5



הולו גלובל: אתר הסרטים והסדרות האמריקאי רוצה להתפשט בעולם. לצורך כך הכריז המנכ"ל ג'ייסון קילאר כי יסכימו לקבל השקעות בינלאומיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully