וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד דניאל אזוגי שהורשע בעבירות ניירות ערך לא יסולק מלשכת עורכי הדין

מאת שני מזרחי

8.12.2010 / 8:28

שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, משה דרורי, קבע כי העבירה שבגינה הורשע אזוגי אינה מצדיקה את הוצאתו מהלשכה



>> שופט בית משפט המחוזי בירושלים, משה דרורי, דחה ערעור של ועד מחוז לשכת עורכי הדין בתל אביב שביקש להוציא את עו"ד דניאל אזוגי מלשכת עורכי הדין. העבירה שבגינה הורשע בדין פלילי ובדין משמעתי, לדברי השופט דרורי, אינה מצדיקה את הוצאתו של אזוגי מלשכת עורכי הדין, אפילו שהיא מצטרפת לעונש השעיה קודם של 14 שנה שהטיל עליו בית המשפט העליון.

בינואר 2009 הורשע אזוגי בארבע עבירות לחוק ניירות ערך, ונידון על ידי בית משפט השלום בתל אביב לעונש מאסר של חודשיים שירוצו בעבודות שירות, למאסר על תנאי ולקנס בסכום של 160 אלף שקל. בעקבות הרשעתו, הגיש הוועד המחוזי של לשכת עורכי הדין בתל אביב קובלנה משמעתית נגד אזוגי בבקשה להטיל עליו עונש של הוצאה מהלשכה.



בית הדין המשמעתי קבע ברוב דעות כי "מעשיו של אזוגי במקרה הנוכחי, גם אם יובא בחשבון עברו המשמעתי, כל זה אינו מגיע לרף הגבוה של הוצאתו מן הלשכה". לפיכך, הטיל עליו בית הדין המשמעתי המחוזי עונש השעיה לשנתיים.



בית הדין המשמעתי שדן בערעור שהגישו שני צדדים אימץ את הכרעתו של בית הדין המחוזי. בעקבות זאת הגישו הצדדים ערעור לבית המשפט המחוזי בירושלים.



השופט דרורי קיבל חלקית את בקשתו של אזוגי שהוגשה באמצעות עו"ד איל בסרגליק, וקבע כי עונש ההשעיה שהוטל עליו יפוצל כך ששנת השעיה אחת תרוצה בחופף לעונש הקודם, והשנה השנייה תיהפך לעונש על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully