וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה מתייעץ עם מנכ"לים של חברות גדולות בנוגע לכלכלת ארה"ב

סוכנויות הידיעות

8.12.2010 / 9:15

עד כה התייעץ אובמה עם מנכ"ל וול-מארט והמנכ"לים לשעבר של פרוקטר אנד גמבל ופפסיקו



נשיא ארה"ב ברק אובמה מקיים בימים אלה התייעצויות עם אנשי עסקים מובילים בארה"ב, בניסיון למצוא פיתרונות לסוגיות שמקשות על התאוששותה של כלכלת ארה"ב, ובראשן האבטלה הגואה, כך דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג.



עד עתה נפגש אובמה עם מייקל דיוק, מנכ"ל וול-מארט, אלן לאפלי, לשעבר מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל, וסטיבן ריינמונד, לשעבר יו"ר ומנכ"ל פפסיקו. בנוסף, הוא שוחח עם הנשיא לשעבר ביל קלינטון.



"במהלך השבועות הבאים אני מתכוון להיפגש עם צוות היועצים הכלכלי שלי, עם מנהיגים עסקיים ואישים נוספים על מנת לפתח קווי מדיניות מסוימים ולקבל המלצות תקציביות לשנים הבאות", אמר אובמה אתמול בנאום בוינסטון-סיילם שבקרוליינה הצפונית.



גורמים בממשל ומקורבים לאובמה צופים שינויים הדרגתיים בצוותו, כמו גם ניסיונות להתאים את עצמו לכוח הרפובליקאי החדש בבית הנבחרים. השבוע נקט אובמה בצעד ראשון בכיוון זה, כשהסכים להאריך את הטבות המס מתקופת ממשל בוש בשנתיים נוספות, אף שהתנגד להארכתן לבעלי הכנסה גבוהה. אובמה מתעקש גם להאריך את דמי האבטלה למובטלים לטווח ארוך. פעולותיו זכו לשבחים מצד חלק מהרפובליקאים, אך הן עלולות לגרום לקונפליקטים בתוך מפלגתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully