וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהו הצבע הפופולרי ביותר למכוניות בעולם?

דניאל שמיל

8.12.2010 / 9:53

הכסף נמצא בפער קטן על הצבע השחור; רק אחוז אחד מהמכוניות שנמכרו בעולם היו צהובות



כסף הוא צבע המכונית הפופולרי ביותר בעולם - כך עולה מהסקר השנתי שפירסמה חברת צבעי הרכב דו-פון. כסף היה הצבע הפופולרי ביותר מ-2000 עד 2007, ב-2008 היה לבן הצבע הפופולרי ביותר למכוניות חדשות, אך ב-2009 חזר הכסף למקום הראשון. ב-2010, הוא הועדף על ידי 26% מרוכשי הרכב בעולם, אחר בפער קטן מאחור, הצבע השחור עם 24%. במקום השלישי נצא הצבע הלבן, עם 16%. בצבע אדום נצבעו 6% מהמכוניות בשנה שעברה, בכחול 5% והצבע הירוק לא פופולרי עוד על מכוניות, עם 2%. רק אחוז אחד מהמכוניות שנמכרו בעולם היו צהובות.




השחור הוא הצבע הפופולרי ביותר במערב אירופה, עם 24%, ואחריו הצבע האפור. גם ברוסיה הפך השחור לצבע המקובל ביותר על רוכשי מכוניות חדשות.



בהודו לבן הוא הצבע הנפוץ ביותר, עם 29%, כשהוא מקדים את הכסף (24%) ואת הצבע החום, שזוכה להצלחה מפתיעה עם 11%. גם בארה"ב, קנדה, יפן ומקסיקו, לבן הוא הצבע המצליח ביותר. הצבע הכסוף זוכה לבכורה העולמית בזכות ההצלחה שלו בשווקים מתעוררים כמו ברזיל ובעיקר סין - שוק הרכב הגדול בעולם.



כיום, אין נתונים מדויקים לגבי ההצלחה של צבעים שונים בישראל, אך ניתן להניח שלבן וכסף הם המצליחים ביותר, מתוך תפישה שאלה הצבעים שאיתם קל יותר יהיה למכור את המכונית כמשומשת. בשוק היוקרה זוכה גם הצבע השחור להצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully