וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן פייט ביופארמה תתחיל בניסוי שלב 3 לרישום תרופה להתוויות סינדרום העין היבשה ופסוריאזיס

יעל פטר

8.12.2010 / 10:56

החברה מעוניינת לבצע 2 ניסויים שיכללו 300 חולים כל אחד



חברת התרופות, כן פייט ביופארמה, מדווחת היום כי היא נמצאת בהכנות לתחילת שני ניסויי שלב 3, לרישום תרופת הדגל, cf101 להתוויות סינדרום העין היבשה ופסוריאזיס. החברה התקשרה עם חברת cro שהיא חברת ניהול ניסויים קליניים בינלאומיים. הניסויים יתבצעו בארה"ב, אירופה וישראל תחת בקשת ה-ind שאושרה על ידי ה-fda.



ניסוי שלב 3 בסינדרום העין היבשה, יכלול כ-300 חולים שיטופלו בתרופה במשך 6 חודשים. המדד שייבחן הינו שיפור מלא בצביעת פלורסצאין בקרנית. הניסוי שלב 2/3 במחלת הפסוריאזיס, יכלול גם הוא כ-300 חולים שיטופלו בתרופה במשך 6 חודשים. בסיום הטיפול ב-100 החולים הראשונים יערך דוח ביניים, כך מוסרת החברה. המדד שיבחן בניסוי זה הוא שיפור בערכי ה-pga.



פרופ' פנינה פישמן, מנכ"לית כן פייט, אומרת היום כי "אנו שבעי רצון שתרופת ה-cf101 הגיעה לישורת האחרונה לקראת רישום התרופה לשימוש. השילוב של הידע והנסיון לביצוע ניסויים. הגיוס שהוצאנו לפועל לאחרונה, מאפשר את התחלת ביצוע ניסויים אלו".



כן פייט ביופרמה הוקמה בשנת 2000 על ידי פרופ' פנינה פישמן, חוקרת במרכז הרפואי רבין, וד"ר אילן כהן, עורך פטנטים ושותף במשרד עורכי הפטנטים ריינהולד כהן. החברה הוקמה על בסיס ממצאיה של פרופ' פישמן ומתמקדת בפיתוח תרופות על בסיס מולקולות אשר נקלטות על ידי רצפטורים של תאים סרטניים או דלקתיים ומעכבות את התפתחותם של תאים אלה, לדברי החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully