וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT נקנסה בשל שיווק חבילות ללא ערוצי בסיס

אופיר בר זהר

8.12.2010 / 14:56

מועצת הכבלים והלויין קנסה את חברת HOT ב-100 אלף שקל, משום שהיא משווקת חבילת בסיס עם ערוצים חסרים. למרות הקנס, HOT ממשיכה - גם עכשיו - לשווק את החבילה החסרה

חברת הכבלים HOT מוכרת ללקוחותיה חבילות בסיס שבהן לא מופיעים כל הערוצים המתחייבים, כשביניהם - MTV, VH1, ניקולודיאון, HOT FAMILY ו-EUROSPORT2. לפיכך נקנסה חברת הכבלים בסכום של 100 אלף שקל על ידי המועצה, שהורתה להפסיק לעשות כן. יש לציין ש-HOT ממשיכה בימים אלה לשווק את החבילות החסרות למרות שהוזהרה בעניין, ואף באתר האינטרנט מופיעה חבילת הסטנדרט ללא חלק מהערוצים.

מהמועצה נמסר כי "בבדיקה נוספת שערכה המועצה התברר כי גם לאחר שהוטל על HOT העיצום הכספי בגין הפרת הוראות הרשיון כאמור לעיל', ולמרות דרישת המועצה לחדול מלשווק את חבילת הסטנדרט וחבילות האקסטרה עד לסיום הטיפול בעניין, הוט המשיכה להציע למנויים את החבילה החסרה. לפיכך, קבעה המועצה כי HOT ממשיכה להפר את הוראות רשיונה, והתריאה בדבר הטלת עיצום כספי נוסף בגין הימשכות ההפרה. בנוסף הורתה המועצה להוסיף את הערוצים שהוחסרו מחבילת הסטנדרט למנויים על חבילה זו, מבלי להעלות את המחיר שסוכם עם המנויים על החבילה".

מ-HOT נמסר כי החברה משווקת את חבילת הבסיס בהתאם להוראות הדין ומציעה אותם לכלל הלקוחות. פרטי חבילת הבסיס מופיעים גם באתר האינטרנט של החברה. בנוסף, מאפשרת החברה ללקוחותיה לרכוש מבצעים, הממקסמים את יכולת הבחירה של המנויים ומאפשרים להם להרכיב את חבילת התוכן האופטימלית בהתאם להעדפותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully