וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל פיננסים ברוקראז': הערך החבוי באלרוב נדל"ן הולך ונחשף; צופים רווחי שערוך של מאות מילונים

נתן שבע

8.12.2010 / 13:52

מדביקים למניה מחיר יעד של 104 שקל - 30% מעל מחירה בשוק



מניית נמצאת בשיא של שלוש שנים לאחר שעלתה ב-63% מתחילת השנה. לקראת הכניסה של המניה למדד בתחילת החודש הבא בכלל פיננסים הדביקו למניה המלצת "קנייה" במחיר של 104 שקל למניה - 30% מעל מחירה של המניה בפתיחת המסחר הבוקר.



הערך החבוי במניה הולך ונחשף, כותב מנהל מחלקת מחקר בכלל פיננסים ברוקראז' יובל בן זאב, ומתייחס לשווי הנמוך בספרים של מלונות החברה בירושלים, והמתחם המסחרי בממילא. בשווי מלונות מצודת דוד וממילא הוא מוצא ערך נוסף של 200 מיליון שקל - השווי בספרים עומד על 1.15 מיליארד שקל. בן זאב משערך גם את מתחם המסחרי בממילא בשווי הגבוה ב-210 מיליון שקל מגובהו בספרים (355 מיליון שקל) מה שעשוי לייצר לחברה רווחים נוספים משערוך. כמו כן להערכתו אלרוב תמכור את מחצית הדירות שנותרו במתחם ממילא ב- 120 מיליון שקל מה שייצר לה רווחיות נוספת של 50 מיליון שקל נוספים.







אלרוב מיייצרת עוד תזרים נקי של 20 מיליון דולר בשנה מנכסיה בשוויץ וצרפת, ובן זאב מוצא עוד פוטנציאל רב במלונות החברה בחו"ל. המלון באמסטרדם צפוי להיפתח בקיץ 2011 ולהביא ליצירת ערך משמעותית נוספת. במהלך 2012 תשלים החברה את המלון בלונדון ובהמשך את המלון בפריז, את כל אלה לא מכניס עוד בן זאב למודל שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully