וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל סיד הגדילה אחזקותיה באולטרה שייפ ל-51.3% - פרעה קו אשראי באמצעות הצעת זכויות

ואדים סבידרסקי

8.12.2010 / 14:34

אולטרה שייפ גייסה כ-10.8 מיליון שקל בהנפקת זכויות; כ-4 מיליון מתוכם ישמשו לסגירת האשראי של ישראל סיד



אולטרה שייפ, חברה המפתחת מערכות לחיטוב הגוף (ג'ולקס לשעבר), גייסה כ-10.8 מיליון שקל בהצעת זכויות לבעלי האופציות ולבעי המניות. החברה הציעה לכל מי שברשותו 321 מניות או אופציות של החברה, לרכוש כ-67 מניות נוספות במחיר של 2.67 אגורות למניה (1.789 שקל ליחידת זכות אחת). כמחצית מסך ההצעה נוצלה על ידי בעלת השליטה הקיימת, חברת ישראל סיד, המחזיקה בכ-50.8% מהון מניותיה של אולטרה שייפ (שיעור אחזקה של סיד עלה ל-51.3%).



טרם ההנפקה, צויין כי בכוונת בעלת השליטה להמיר את קו האשראי והריבית שנצברה בגינו למניות החברה, בסך כולל של כ-4 מיליון שקל. יתרת תמורת ההנפקה מיועדת, על פי דברי החברה, צורך מימון מחקר ופיתוח ולצורך פעולות שיווק ומכירות במהלך 2010.



ישראל סיד, הפכה לבעלת השליטה באולטרה שייפ בתחילת ינואר 2010 ובאותה העת העמידה לרשות החברה את קו אשראי בסך מיליון דולר נושא ריבית שנתית דולרית של 8% המשולמת מידי רבעון, וקו אשראי נוסף לניצול במהלך 2010, בסך כ-500 אלף דולר.



באותה עת, הוסכם כי ישראל סיד לא תהיה רשאית לדרוש את פירעון קווי האשראי האלו אם הדבר יסכן את יכולתה של החברה לעמוד בהתחייבויותיה, בתקופה של 12 חודשים לאחר פירעון האמור. הוסכם כי ישראל סיד תהיה רשאית להמיר את יתרת קו האשראי למניות החברה בדרך של הצעת זכויות או הקצאה פרטית של מניות לצד שלישי בהיקף שלא יפחת מ-11 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully