וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה נגד ישראייר: "ההנהלה מתכוונת לפטר 8 מתוך 50 טייסי החברה"

זוהר בלומנקרנץ

8.12.2010 / 16:46

אם יממשו ההסתדרות והטייסים את המהלך תושבת בעוד שבועיים חברת התעופה



איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות הכריז היום (ד') על סכסוך עבודה לגבי טייסי חברת התעופה ישראייר, לאחר שהמשא ומתן עם ההנהלה בדבר צעדי ההתייעלות הגיע למבוי סתום. המשמעות המעשית היא שאם יממשו ההסתדרות והטייסים את המהלך תושבת בעוד שבועיים חברת התעופה הנימנת על קבוצת idb תעופה ותיירות.



ההסתדרות הודיעה בסוף השבוע שעבר להנהלת החברה, כי 50 טייסי ישראייר התאגדו בשורותיה, עקב כוונתה לנקוט בצעדי התייעלות. יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי, ביקש מהחברה להכיר בהסתדרות כארגון יציג של הטייסים ולפתוח במו"מ.



ההנהלה מצידה הודיע כי פתחה בהידברות בעניין זה, והשבוע התקיים דיון בין נציגי ההנהלה לנציגי האיגוד והטייסים. ההנהלה הודיעה, כי בכוונתה לפטר 8 טייסים. לדברי אדרי, ההנהלה מתעקשת על פיטורי הטייסים.



אנחנו לא בטוחים שנחוצים צעדי התייעלות. אולם, אם הנהלת החברה תוכיח לנו שיש צורך בצעד כזה אנחנו יכולים בהידברות אמיתית, למצוא פתרונות שאינם כרוכים בצעד קיצוני כמו פיטורי עובדים. ידענו לעשות זאת במקרים דומים בעבר ואין סיבה שאל נצליח גם הפעם".



אדרי הוסיף ואמר, כי "לצערי הרב החברה בוחרת באופן אוטומטי את המסלול הכואב ביותר מבלי לנסות ולבחון אפשרויות אחרות. אני מקווה, שעתה הנהלת החברה תתעשת ויחד נוכל למצוא את הפתרונות הנכונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully