וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון אחוזת יערות הכרמל ייפתח ב-27 בינואר 2011

עירית רוזנבלום

8.12.2010 / 17:00

רשות הטבע והגנים תפתח ביום שישי ארבע נקודות הסברה באזור הכרמל



מלון אחוזת יערות הכרמל ייפתח מחדש לאירוח ב-27 בינואר 2011, כך נמסר בהודעה מטעם הנהלת מלונות ישרוטל. עד אז תעבור האחוזה טיפול יסודי, במקביל לשיקומו הטבעי של החורש שמסביב.



עובדי רשות הטבע והגנים (רט"ג) פותחים ביום שישי תחנות הסברה באזור הכרמל לקהל הרחב. בין השעות 10:00-15:00 יקבלו מדריכים של הרשות את המבקרים ויערכו להם סיור מודרך, תוך חלוקת עלון הסברה באזורים שנפגעו בשריפה הגדולה.



תחנות ההסברה יעמדו ב-4 נקודות: בחי בר, בכלא דמון, בחוות משמר הכרמל ובפתחת נחל אורן. באזורים אלו יתקיימו סיורים מודרכים תוך התמקדות באזור שווייצריה הקטנה, חי בר כרמל ונחל אורן. יהיה ניתן לראות ולהבין מה קרה בשריפה הגדולה, אילו חלקים נפגעו וכיצד. כמו כן, יקבלו המבקרים מידע על הפעילות העתידית של הרשות באזור למטרות שיקום.



ברט"ג ממליצים למבקרים להגיע בקבוצות ומודיעים שהקהל לא יוכל להסתובב בשטחים הפתוחים מעבר לתחנות ההסברה, בשל חשש מעצים שעדיין בסכנת התמוטטות ושורשי עצים בוערים מתחת לאדמה. "אנו פותחים את תחנות ההסברה כי אנו מודעים לצורך ולרצון הטוב של הציבור הרחב להגיע, לראות, להבין ולנסות לעזור", אומרים ברשות, "כרגע אין פעילות מיוחדת שתעזור לטבע להשתקם. העזרה העיקרית של הציבור תהיה לא לדרוך באזורים שעלולים להפגע מכך, ולהימנע מטיול בשטחים פתוחים שאינם בטוחים עדיין לאדם בשל עצים הנוטים ליפול".



לפרטים נוספים: *3639.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully