וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוקטר אנד גמבל תשתף פעולה במו"פ עם חברות ישראליות

מאת אורה קורן

9.12.2010 / 7:04

החברה תחתום היום על הסכם התאגידים של המדען הראשי; המנכ"לית בישראל: "נגיע ל-4 מיליארד צרכנים בעולם"



>> חברת הענק הבינלאומית פרוקטר את גמבל (p&g) תחתום היום על הסכם הצטרפות למסלול התאגידים הרב-לאומיים בלשכת המדען הראשי במשרד התמ"ת.



על ההסכם יחתמו המדען הראשי במשרד התמ"ת, אלי אופר, וסגן היו"ר לפעילות גלובלית ב-p&g, ורנר גייסלר, במעמד שר התמ"ת בנימין בן אליעזר, בלשכתו בתל אביב.



מסלול התאגידים הרב-לאומיים מציע מסגרת לשיתוף פעולה טכנולוגי בין חברות ישראליות לתאגידים רב-לאומיים. לפי ההסכם, המדען הראשי מסייע לתאגיד רב-לאומי באיתור טכנולוגיות ישראליות העונות לצורכיה ומעניק תמיכה כספית למימון המו"פ הנדרש להשלמת הפיתוח. התאגיד הרב-לאומי תומך בפרויקט המשותף בסכום שווה ערך למענק המדען או באמצעות השאלת ציוד פיתוח, ייעוץ טכנולוגי ורגולטורי והכוונה שיווקית. בדרך זו עוזר התאגיד לחברה הישראלית לצמוח ופותח בפניה אפשרויות שיווק בחו"ל.



פרוקטר אנד גמבל הוקמה ב-1837 והמטה המרכזי שלה ממוקם בסינסינטי שבאוהיו, ארה"ב. החברה פועלת בתחומי הטיפוח, היגיינה, חטיפים וחומרי ניקוי, ומעסיקה כ-127 אלף עובדים בעולם. מחזור המכירות שלה הוא כ-80 מיליארד דולר.



ב-2001 פתחה החברה את משרדיה בישראל, ומאז שולשו מכירותיה המקומיות. באוקטובר 2010 הכריזה ההנהלה העולמית של החברה על הפעלת תוכנית שיתוף פעולה טכנולוגי בישראל והקימה יחידה בשם בית החדשנות הישראלי (ihi). יחידה זו אמורה לאתר יזמים, מחקרים וחברות, המפתחים רעיונות שמתאימים לצורכיה. התוכנית תפעל מול המדען הראשי במשרד התמ"ת.



בן אליעזר אמר, כי "העובדה שחברה בסדר גודל של פרוקטר מצטרפת למסלול התאגידים הרב-לאומיים היא ציון דרך משמעותי לתעשייה הישראלית, שכן היא מצביעה על האטרקטיביות של הטכנולוגיה הישראלית בעיני גורמים כלכליים מובילים בעולם".



מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל, סופי בלום, ציינה את ישראל כמובילה עולמית בחדשנות ולכן היא מתאימה לחדשנות של מוצרי הצריכה של החברה. "הסכם שיתוף הפעולה מאפשר לנו להעמיק את הקשר עם חברות ישראליות ליצירת מוצרי צריכה חדשניים שיגיעו למיליארדי בתים בעולם", הוסיפה. לדבריה, " חתימת ההסכם תאפשר לפרוקטר אנד גמבל להעמיק את קשריה עם שותפים ישראלים ולפתח יחד מוצרים שיגיעו ל-4 מיליארד צרכנים בעולם".



אופר אמר כי לשכת המדען הראשי עושה מאמצים ניכרים להביא לישראל חברות גדולות לביצוע מו"פ בתחומים מגוונים, לא רק בהיי-טק, וההסכם עם פרוקטר הוא שלב משמעותי ביותר בכיוון זה. עד היום 20 תאגידים רב-לאומיים חתמו על הסכם שיתוף פעולה עם המדען הראשי, בהם אינטל, אורקל, יבמ, אלקטל, ג'נרל אלקטריק, פיליפס, מיקרוסופט, אבוט, hp, קוקה קולה ורנו-ניסאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully