וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבושים בפייסבוק בעקבות שינויים בהגדרות הפרטיות שבוצעו הלילה

איילה צורף

9.12.2010 / 16:59

הנפגעים: מנהלי דפי מותגים אשר חסומים מלהגיב על פוסטים של גולשים בשל השינוי בהגדרות הפרטיות



שינוי בהגדרות הפרטיות שערכה פייסבוק ב-24 השעות האחרונות משבשת קשות את יכולת דפי המותגים לפעול ברשת החברתית. פייסבוק הוסיפה הגדרת פרטיות, לפיה הגולשים מבקשים שבעלי הדף לא יוכלו לענות על פוסטים שכתבו על גבי הקיר של המותג. הגדרה זו הפכה לברירת מחדל אצל גולשים רבים, ולכן אלו - שמפרסמים גם שאלות/פניות/בקשות על גבי קירות דפי המותגים - לא זוכים לתגובה ממנהלי הדף.



הסיבה היא שמנהלי הדף חסומים מלהגיב לפוסט של אותו גולש, עד אשר ישנה את הגדרות הפרטיות ויאפשר לבעל הדף להגיב. התוצאה היא שגולשים רבים זועמים על חוסר ההתייחסות לו הם זוכים ממנהלי המותגים בשעות האחרונות.



חלק ממנהלי דפי המותגים פירסמו על גבי הקיר שלהם הודעות שמתנצלות בפני הגולשים. כך למשל פירסמו מנהלי הדף של רשת מגה, המונה יותר מ-20 אלף גולשים: "בעקבות תקלה של פייסבוק אין באפשרתנו להגיב לשאלות שלכם כאן על הקיר, אתם מוזמנים לכתוב לנו כתגובה לפוסט הזה ונענה. תודה ויום טוב".



בדף של סופר פארם, המונה כ-75 אלף גולשים נכתב כי "בעקבות תקלה גורפת בפייסבוק שמשפיעה על כל הדפים, אין לנו אפשרות לענות לדברים שכתבתם בדף שלנו. עם זאת, אתם יכולים לכתוב בתגובות של פוסט זה ונוכל לענות בו. אנחנו מקווים שפייסבוק יתקנו את העניין במהרה".



ב-"toys are us" בעמוד הישראלי הוסיפו לפני מספר שעות את ההודעה הבאה: "עקב תקלה של פייסבוק אין באפשרותנו להשיב לשאלותיכם. מבטיחים להשיב ברגע שהתקלה תסתדר".



לא מדובר בבעיה ישראלית בלבד אלא בבעיה גלובלית. כך פירסם לפני מספר שעות הבלוג the next web: "שינוי שערכה פייסבוק פגע קשות בבעלי דפי פייסבוק בכל העולם, כשהוא מונע מהם להגיב על הודעות ששלחו להם המעריצים בדף".



במידה שאתם מעוניינים לאפשר לבעל הדף לענות על פנייתכם ולהגיב, תצטרכו לשנות את הגדרות הפרטיות: יש להיכנס להגדרה ‘things everyone share’ בהגדרות הפרטיות של פייסבוק, ולהקליק על ‘can comment on posts’ ואז לשנות את ההגדרה ל"כל אחד". בכך תאפשרו לכל אחד להגיב לפוסט שכתבתם, לרבות בעל הדף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully